End of the year and the beginning of the new one TBR

November 19, 2015


През септември си поръчах няколко книги, до които още не мога да стигна, тъй като от университета решиха да ни затрупат с контролни. Добрата новина е, че са за освобождаване от изпит, така че от средата на декември и януари ще имам много време за четене. Въпреки това, за да не ги премествам още по напред във времето реших да си направя малък лист с книгите, които искам да прочета през идващите месеци.

1. Първата книга, която от много време искам да прочета и я чаках с нетърпение да пристигне е Dorothy Must Die на Daniell Paige. Също така след нея смятам да прочета и втората от поредицата - The Wicked Will Rise. Чувам много добри отзиви за тях, а пък и Оз ми е любимият книжен свят, така че да не кажа, че имам високи очаквания, но да.

2. Следващата в моя списък е Queen of Shadows, четвъртата книга от поредицата Стъкленият трон. Третата книга ме остави в някакво неопределено състояние и с по-голямо желание за четене, от колкото след Среднощна корона.


3. В тези месеци искам да прочета и A Court of Thorns and Roses на Sarah J. Maas. И дори си мисля да я почна нея първа, защото искам предишните три да ги чета на спокойствие, а не с големи дупки във времето на четене.
4. Wither на Lauren DeStefano е друга книга, която пренебрегвах заради Стъкленият трон. Надявам се по-скоро да стигна до нея, защото резюмето много ме заинтригува с първото изречение, което беше нещо от рода на това че в този свят жените живеят до двадесет години, а мъжете до двадесет и четири/пет.

5. И стигнахме до последната, която е Проклятието на тигъра. Четох много ревюта за нея, понеже не знам откъде бях решила без да съм чела дори и резюмето, че няма да ми хареса. Оказа се точно обратното както и при предишната и тук резюмето изглежда много обещаващо.

На края си пожелавам по-скоро да приключа с контролните и да се освободя, че усещам как на мозъка ми му трябва нещо различно от икономически науки. И да благодаря на Юли, която ми препоръча някои книги и ми помогна кои да си поръчам. :)


You Might Also Like

3 comments