Любими герои от сериали

August 07, 2016





Поредният различен пост, но обичам да има разнообразие. Както се вижда от заглавието може да се разбере за какво ще е. Ще има и отделен за женските персонажи от сериалите, а в близкото бъдеще ще има и за любимите ми герои от книгите също. 
Не търсете някакъв ред, защото няма. Само дано не съм забравила някой!!! 



1. Stefan Salvatore (The Vampire Diaries)
Преди да започна сериала всички ми говореха и се прехласваха по Деймън(превъртане на очи, защото ми писна) само, че аз нали съм си "различна" и винаги съм в опозиция на хората, за да ми е интересен живота, Стефан ми хареса повече. И съм готова да опровергая всеки, който ми каже, че той не е на нивото на Деймън!! Стефан е забавен, романтичен, силен, смел, лоялен, добър приятел ...precious cinnamon roll.



2. Damon Salvatore (The Vampire Diaries)
Ето ви го и Деймън. Разбира се, че ще го добавя и него, и аз имам вкус. (Как звучи само!) Страхотен е, ама не колкото Стефан. Двамата са ми любимото дуо(имам и още едно всъщност!!)

3. Klaus Mikaelson (The Vampire Diaries/ The Originals)
Очевидно ще ги карам по сериали и нека да завърша с един също интересен персонаж, който прави голямо впечатление и не е само заради акцента.(Не обичам британски акцент) Нямаше как да остана безразлична. Не ми хареса, че ги отделиха от една страна,(Много ги "обичам" тея продуценти) но от друга ако го бяха оставили в Дневниците със сигурносто нямаше да се получи нищо хубаво. (Ако следите ще видите какво правят. Няма логика. Няма нищо!) Не следя Първородните и нямам и желание, но си остава един от любимите ми герои-злодеи, а да не говорим за усмивката му! :)



4. Scott McCall (Teen Wolf)
Ето я половинката от другото ми любимо дуо. в този сериал всички ги харесах отначалото, само при Лидия бях предпазлива. Той е толкова страхотен и при него има тик на всички необходими качества.

5. Stiles Stilinski (Teen Wolf)
Ето я другата половинка. Този човек ме прави супер щастлива. Няма как докато гледам сцена с него да не се усмихвам. Чудесен актьор е, а героят му също е cinnamon roll и на всяка цена трябва да се защитава и пази. И за Скот и за Стайлс съм готова да се бия ако някой ми каже нещо на въпреки за тях!! :)



6. Derek Hale (Teen Wolf)
Чудех се дали да го добавям, но после Памела ми го предложи, така че реших да го направя нека има повече, да е пълно. :дд
Обичам физиономиите, които прави и характерът му също не е за подминаване. Още един прекрасен герой в този сериал. Подбрали са ги доста добре по външност, но и също много добре влизат в ролите си.






7. Peter Hale (Teen Wolf)
Злодей, когото обичаш да мразиш. Въпреки че не беше чак толкова лош, ама може и да е бил, не знам. От играта на актьора до всичко останало е отлично. Той си прави това което е в негова полза и което иска. Странен избор, но наистина много ми допада и бих искала много да го върнат в сериала.



8. Theo Raeken (Teen Wolf)
Злодей, когото обичаш да мразиш №2 . Ами тука дразненето и гнева към него е по-голям от добрите чувства и точно за това реших да го добавя. Не може да се пропусне, защото щом предизвиква чувства всеки път, значи си изиграва ролята много добре. Браво на продуцентите, че решиха да добавят такъв персонаж. Но по-голям лъжец от него няма, Пинокио може само да му завижда.



9. Jasper Frost (The Royals)
Любов от първо виждане, буквално. Разочарова ме само един път, но ми мина бързо. Страхотен характер откъдето и да го погледнеш. Няма нито едно отрицателно нещо по отношение на характера. Ако продължа да говоря ще извадя прекалено много чувства, а съм на обществено място в момента. 



10.Caleb Rivers (Pretty Little Liars)
И сега единствения персонаж от сериала, за когото мога да кажа, че заслужава да го добавя. Характерът му е чудесен(Това го казвам за всеки един. Не ме съдете!!) и е отново пример какво трябва да е едно момче в една връзка, а новата му визия е още една причина да го харесвам.


11. Nate Archibald (Gossip Girl) 
Нямаше как да го пропусна това създание. Толкова мил и хубав, и ... Само дето накрая нещо не му развиха героя напълно, но какво пък нали беше щастлив. Обичам го него почти колкото следващия, а двамата заедно са страхотни. Приятелството им беше топ.


12. Chuck Bass (Gossip Girl)
Запазих най-доброто за накрая!! Последен, но не и по значение е това съвършенство или поне за мен. Нужно ли е да казвам колко много ми харесва и колко е невероятен?! А това е може би и най-добрият актьор за тази роля, не мога да се представя някой друг. Няма да казвам какво мисля за хората, които не го харесват ... (не вярвам и да има такива изобщо).


За последните двама мога да си говоря с часове, но не искам да ви губя повече от времето, най-важното е казано! :дд

Това са моите любими герои от сериали за сега. Мислех и за някой от филмите, ма такъв няма. Направих чудесна реклама на някой, ма беше напълно естествено и нормално,




В коментарите ми напишете вашите любими. :)


You Might Also Like

4 comments

  1. Страхотна идея и страхотни герои! Само за Чък.. не ме нападай.. :D, но за момента не ме кефи особено, но може би е просто защото съм все още на първи сезон.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря. Колкото до Чък надявам се да си промениш мнението! :дд

      Delete
  2. Всичките ми любимци си събрала на едно място! Страхотни са! *.*

    ReplyDelete