Here's to 2017

December 31, 2017



Здравейте, всички! 
Не знам кога си отиде тази година, но погледна ли назад виждам колко много неща са се случили, така че - нека! 
Няма да споделям лигливи и сълзливи изказвания, тъй като с тях нищо няма да променя. А, аз в момента се вълнувам за новата година и това, което тя ще ми донесе, но преди напълно да се завърна в моята си измислена утопия ще споделя най-харесваните неща от мен през тази година: книги, филми, музика, приложения и т.н 
Какво научих - ако има, разбира се такова нещо, че инатът се проявява много често напоследък, но ще отдам нужното. 

Ако следите блога, който съвсем го занемарих, предпоследните постове бяха тези за моето пътуване от края на лятото. Бригадата в Америка отново е на първо място. Повечето неща, които съм научила и промяната в мен дойде именно от там. Всеки път като се прибера усещам колко по-различно мисля и възприемам нещата около мен. Всичко е в положителна насока, естествено! 
До тези, които се чудят дали се впуснат в това приключение подкрепям напълно. Дори да сте сами, пак ходете. Такъв опита, който там ще получите за 3-4 месеца, едва ли ще го придобиете тук. 
Фразата ми за тази година бе да вярвам повече в себе си, да мисля за себе си като за Човек с главна буква и да се хвърлям в неизвестното колкото се може повече. Е, с това последното ще продължим и през новата година. Веднъж излезете ли от зоната на комфирт без значение, колко незначително ви се вижда това ви действие, ще погледнете по нов начин на нещата. Уверявам ви. Правете повече нови неща, поемете риска. Пък каквото излезе накрая - това е. Продължавайте с нови сили към следващото. 

И приключвам с частта, пълна с моите мисли и продължавам по същество... 

Топ 3 на любимите ми книги през тази година: 

1. Империя на бури - Сара Дж. Маас. 
Тази книга с ръка на сърцето казвам, че е най-добрата от цялата поредица досега. Такова развитие в героите може само Сара да направи. Книгата беше много добре стратегически написана. Още от самото начало си имаше постоянно действие. Не, както в предишните в последните 100страници всичко наведнъж и ти вече не знаеш кое се е случило първо. С нетърпение очаквам следващата част. 

2. Четирите цвята на магията - В.Е.Шуаб. 
Първата ми книга от тази авторка, но напълно достатъчна да ме накара да искам да прочета всичко, което е излязло до момента. Начинът на изграждане на света, различните герои и замисъла на историята е това, което ме грабна. Книгата се чете много лесно и е една от най-приятните, въпреки че хич не е розова история. 

3. "Хрониките на чародейците" - Маргарет Стоъл, Ками Гарсия. 
Сега, знам, че това е поредица. Напълно съм наясно с този въпрос, но просто тя стана толкова близка до сърцето ми, а хич не го очаквах да се случи. Имам ревю за цялата поредица ТУК. 

baile dancing GIF by Juli

Топ 3 на любимите ми песни за годината (Да, малко е трудно, след като тази година излязоха толкова много хубави): 
Zayn. Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever
Kygo, Selena Gomez - It Ain't Me 
Steve Aoki & Louis Tomlinson - Just Hold On
Разбира се има и още, които съм преслушала над 100 пъти, но тези трите, нека да кажем, че са най-специални.

wonder woman fighting GIF by Geek & Sundry

Филмът, който ми направи най-силно впечатление през тази година и се превърна в един от любимите ми е "Жената чудо". Актьорите бяха невероятни. Също така няма как да не споделя и за играта на Кенет Брана като Еркюл Поаро в "Убийство в Ориент Експрес". Чудесен беше!

life internet GIF

Топ 3 на най-използваните приложения от мен: 
Instagram - Обожавам го! Не мисля, че има по-добро приложение. А, от скоро го използвам и за комуникиране - месинджъра остана малко назаден план. Personal account и Bookstagram.
Pinterest - Него си го харесвам още от миналата година и продължавам с часове да скролвам в тази платформа.
Google Maps - Не мога да си представя да отида в Америка и да не използвам това приложение. Ще се губя на всеки 10 минути. Това е най-добрият ми приятел докато съм там. Изключително много съм доволна от него и благодарение на същото открих Инстаграм-известните места за снимки. Също така ресторанти, супермаркети, общо взето откриването на каквото искаш става много лесно с него. А, понякога си го ползвам и в София, когато искам пеша да стигна донякъде, иначе Moovit ми върши добра работа.

През тази година научих много неща, получих доста уроци, за които съм благодарна. Сега не мога да кажа, че съжалявам за каквото и да се е случило през тази година. Да, имаше периоди, в които мисли от рода на "Трябваше; Представяш ли си ако..", но приятелите ми помогнаха много и ми набиха в главата, че от това няма смисъл. И наистина е така. Не може да се връщаме в миналото, а само да се опитаме в бъдеще да направим нещата, по начина, който искаме и да видим какво ще стане този път. 

Благодаря на всички, които все още четат блога, пишат коментари или просто дават по един поглед отгоре! Дано сте намерили нещо, което да ви е било интересно и да сте си убили времето по приятен начин! 

В коментарите може да споделите вашите любими книги/филми/песни от тази година или любим спомен! :) 

Пожелавам ви весело посрещане на Новата година и дерзайте! :) 

happy new year dog GIF

You Might Also Like

0 comments