2015 favorites

December 29, 2015




Здравейте на всички!

Знам че по това време на годината има много подобни и видеа и постове, но аз много ги харесвам за това реших и аз да направя.
В коментарите може да споделите вашите любими неща от изминалата година!!

Ще започна с темата, която ме вдъхнови да направя този блог, а именно книгите. Ако знаех, че нещо такова ще ми донесе толкова щастие и ще срещна хора с интереси като моите щях да го направя по-рано, а не да го обмислям толкова дълго.

Favorite books: От страна на книгите през тази година прочетох такива от най-различен жанр. Някой ми харесаха, други - не. И идва моментът да споделя кои ми направиха много голямо впечатление и може би се сещате кои ще са някои от тях (да си представим, че има драматична пауза) ...
Throne of Glass - Sarah J Maas (Shocker!)
До сега не бях попадала на друга книга, към която да се привържа толкова много към героите и Дориан главно. (Кога ще спра да говоря за Дориан?... Никога!). Сега сериозно, поредицата може да ви върне увереността, а може би и вие ще се промените докато четете книгата и минавате прев всичко заедно с героите.
The Sword of Summer - Rick Riordan 
Разбрах колко много съм изпуснала от Рик Риърдън и сега една от целите ми е да си взема всичките му поредици!!
The Contest - Matthew Riley 
Няма човек, който да ми е казал, че обича фентъзи и много действие и да не съм я препоръчала. И за да не остана и този път по-назад ще й направя отново реклама. Действието в книгата се развива в библиотеката в Ню Йорк; описанията са повече от достатъчни и чудесни; няма минута спокойствие; различни герои и същества. Съжалявам за романтиците, но тук романтика няма, въпреки това си заслужава!!

Favorite beauty products: Много се чудих дали да ги добавям, но на края се реших. Не съм от момичетата обсебени от грима, но обичам да си правя експерименти.

Продуктите от снимката са:
Спирала - Essence Lash Princess
Очна линия - Golden Rose dipliner (до сега по-добра не съм ползвала)
Clean & Clear 2in1 face wash/mask - много добре почиства лицето и не изсушава кожата (личен опит).
Baby Lips - Fruit Punch
Baby Lips - Sweet Apple (оказа се идеално за зимата)
Bath & Body Works body lotion - Plum Cider Warmth (за есента се води, но е чудесен и за другите сезони)
Bath & Body Works antibacterial hand gel - Ghoul Friend - взех го защото е много по-различен от нашите тук и "по-мобилен" :дд





Favorite movie: Любимият ми филм от тази година е Минионите(Minions- още нещо, от което съм обсебена).

Favorite songs: В началото на тази година преоткрих любовта си към EMINEM и всички негови песни ми харесват особено последните му (Guts Over Fear и Survival са ми най) Намирам много смисъл в думите му. Следващите - са на Taylor Swift: Bad Blood и Wildest Dreams. Целият нов албум на Selena Gomez - Revival страшно много ми харесва. Drag Me Down - One Direction - не мога да повярвам, че я добавям, но прекалено й се радвах лятото по радиото, за да не я. Fight Song - Rachel Platten още една песен от лятото. И една новооткрита от мен, но много хубава Human - Christina Perri.  Лично аз слушам музика от Spotify, така че може да намерите всичките песни и там без тези на Taylor Swift.

В заключение ще кажа, че за мен 2015 бе годината на промяната. Постигнах мечтата си да посетя Америка и да се докосна до културата и начина на живот на хората там. Ню Йорк е едно невероятно място и въпреки че е огромен аз се чувствах много добре там, в списъка на любимите ми градове е. Точно от това пътуване се промених и разбрах, че всичко винаги си заслужава. Независимо през какво минавате по пътя към желаното от вас нещо, знайте че на края когато пристигнете ще разберете, че точно неравностите по пътя са го направили толкова прекрасно.


И на края искам и да благодаря на всички, които посещават и четат блога ми! :)

Весело посрещане на 2016г.!
През новата година ви пожелавам здраве, щастие, дързост и общо взето всичко най-добро от живота. Нека най-доброто от вашето минало да е най-лошото от вашето бъдеще. Вярвайте в себе си, бъдете уверени и усмихнати! :) хохо





You Might Also Like

2 comments

  1. Снимките са невероятни, пожелавам ти една още по-успешна година и да посетиш много нови места.

    ReplyDelete
  2. Ще приема съвета ти за Throne of Glass, a Минионите, песните, снимките и всичко останало е просто страхотно ^^

    ReplyDelete