Любими сериали/ Favorite TV Shows

January 09, 2016

Gossip Girl



Изгледах го, когато вече беше свършил и когато бях много спойлната за него(Знаех кой е Клюкарката). Въпреки това го гледах, защото самата история ми хареса (беше реална, не със свръхестествени чудаци). Все още не съм намерила по-перфектен актьорски състав. Всичко в този сериал беше изпипано и нямаше момент, в който да кажа, че няма да гледам повече.
Приятелството между Блеър и Серина, които минаха през толкова много в преследване на собствените си цели. Блеър и Чък - отново неперфектна двойка, която няма как да не направи впечатление.



"Destiny is for losers. It's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of makinf them happen."


90210




Друг сериал, който много си го обичам и отново реален и завършен. Тук вече чаках серии/сезони. И тук актьорския състав беше добър, отново беше показано силата на приятелството и колко е важно то.
Като махнем, че едно от момичетата мина през всички момчета и като изключим, и че в първия сезон нехаресвах главната героиня(Ани) и в последствие ми стана любимата, сериалът беше страхотен. В него бяха показани и много от проблемите на тинейджърите. До последно се надявах всичко да завърши както искам, защото продуцентите ми объркваха плановете винаги. Но накрая го изпратих със сълзи на очи. 

"You reach deeper, until your find the strength. That'S all life is, just one big fight after another. You fight, and keep fighting until you can't fight anymore. And when you can't your friends will be there to lift you up and carry." 


Teen Wolf 



Нужно ли е да казвам колко го обичам този сериал?!? Оригиналният актьорски състав aka първи до трети сезон ми е любимия. Не знам откъде му хрумват на продуцента такива истории, но мога да кажа, че са много идейни.
Не исках Алисън да умира и тя за мен ще си остане една от най-добрите ритащи задници героини. Беше уникална и нито Малия, нито Кира могат да достигнат нейното ниво. Лидия също я харесвам, защото някой трябва да напомни на хората, че да имаш мозък и да си умен също е на мода. Скот и особено Стайлс са ми моите бебчета. И за здравето на Тео е по-добре да не се занимава много с тях. Кира и Малия ми харесват, защото не са от хленчещите героини, но нещо не ми достига. Тео е злодея, който обичам да мразя. Невероятна актьорска игра и невероятен злодей. Лиам като на много други ми напомня на Скот в някои моменти, ама няма да стигне до там - Скот е единствен. И да това е, току-що започна втората половина на петия сезон и от това до сега очаквам неочакваното. 



The Vampire Diaries 



Няма човек сигурно, който да не знае за Дневниците. 

За да не разтеглям надълго и нашироко ще спомена само няколко главни точки от впечатленията ми: 
  • Елена в началото беше чудесна, след което стана вампир и много й развалиха характера, но накрая пак беше човек, което завърши добре.
  • На няколко пъти си казвах, че няма да продължавам сериала, защото продуцентите направиха милион глупости и продължават, и в момента го следя само за да видя какви още простотии могат да измислят.
  • Катрин беше една от най-интересните и уникални героини (в моите любими е). Харесвах я повече от Елена и това е доказателство, че външния вид на някой човек не може да ми повлияе ако съдържанието не струва. 
  • Мисля, че продуцентите трябва да оставят поне един лош в тоя сериал, а не да ги избиват по-прекалено лесни за свръхсилен злодей начини или да ги пращат по други сериали(които се държат на тъпи сценарии). 
  • Седмият сезон без Елена тръгна доста добре, но след това не знам какво се случи и имам чувството, че искат да сложат възможно всяка идея, която им хрумне. 
  • Моментите на Стефан и Деймън са ми любими. Обичам когато правят нещо заедно. Страхотни са!




Pretty Little Liars

                          

Още един сериал, за който всеки човек поне веднъж в живота си е чувал. 
Ето и впечатленията ми: 
  • Първите три сезона бяха невероятни и дори плашещи на моменти. В последния се усещаше, че вече се изтърква идеята. Дано са измислили нещо поне малко оригинално за последните, имам надежда, но дано не е напразна.
  • Не харесвам Алисън! и имаше моменти, в които исках да е наистина мъртва. Самочувствие голямо и без покритие, и си мисли, че тя е единствената жертва и всичко се върти около нея.
  • В началото характерът на Спенсър беше най-реалистичен и най-добър според мен в сравнение с останалите три.
  • Винаги когато приятелството е показано на преден план ми харесват нещата. 
  • Не мислех, че от едни прости съобщения може да се направи толкова много. 
  • Този сериал беше с мен в гимназията и бих искала да е с мен и до завършването ми на университет, но няма да стане, а и от една страна по-добре. 
  • Като разкриха кой е А, не се изумих изобщо, тъй като бях забравила за съществуването на дадения човек.
  • Кейлъб и Хана са любимата ми  двойка, но разбира се няма да са заедно. Много благодаря! 

The Royals 



Сравнително нов сериал, който мисля, че го даваха по FOX/ FOX Life  под името кралско семейство. 
Вдъхновен е от Тартюф, но разбира се излиза извън границите. Героите са необичайни за кралски особи, но пък привързах се към тях много бързо. Принцеса Елинор може да е в крайната граница за героиня, която да харесваш, но аз я. Знам, че зад всичките глупости и наркотици, и алкохол има едно чувствително, но силно и смело момиче, което има нужда да се довери на някой и от любов. Принц Лиъм е чудесен също, харесва ми, че е земен и винаги се бори за правилното и доброто. Джаспър ми е третия в списъка. Малко противоречив образ, напълно да те обърка, но и тук трябва да се вгледаш навътре в действията му, за да го разбереш. 
Сериалът е драматичен, има действие, хумор, който винаги е на точното място, а героите са уникални. Не мислех, че такъв сериал може да ми хареса, но ето че се случи. 



Това са любимите ми сериали до и за момента. В коментарите може да напишете вашите. :) 

You Might Also Like

2 comments

  1. Гледала съм ги всичките до един и някои все още ги следя. Списъкът ти със сериали е страхотен :)

    ReplyDelete
  2. Израснала съм със Клюкарката и 90210 , към тях сигурно бих добавила и Кварталът на богатите, а от по -новите сериали и аз много харесвам Дневниците ..и малки сладки лъжкини :)

    ReplyDelete