Рубиненочервено (Скъпоценни камъни #1) - Керстин Гиър/Ruby red(Precious Stone Trilogy) - Kerstin Gier

March 24, 2016

Гуендолин Шепърд изобщо не очаква обратът, който ще вземе живота й. Напълно неподготвена тя е изпратена в миналото, нещо което е трябвало да се случи с братовчедка й, така очакваната от всички носителка на гена. Но разбира се, красивите рокли и сгради не са единственото, което я очаква.

Бях привлечена от тази книга първоначално единствено от корицата. За мен това са едни от най-красивите и стилни корици.

Желанието ми за прочитането й още повече се засили когато разбрах, че е за пътуване във времето. Винаги съм доброволец за такива приключения.
Има нещо привличащо вниманието, а приключенията, които са вътре никога не са за изпускане.

Това е сигурно една от най-бързо прочетените ми книги, а аз чета много бързо. Още от първата страница бях потопена в тази нова история и света в нея. Представях си всичко лесно и ми беше много приятно да разбирам все повече и повече информация. Последното е в малко повече, тъй като това е първата книга и трябва да се потопим в историята, да разберем повече за всичко ново. Въпреки това, тя се чете изключително лесно. Авторката по много добър и достъпен начин е пресъздала всичко, с равни части за описания и пряка реч. Имаше, разбира се, моменти изпълнени с вълнение и действие.

Написано е по такъв начин, че с всяка следваща глава става все по-интересно и невъзможно да оставиш книгата. Ако не се нуждаех от сън, сигурно щях да я прочета за един ден. Отдавна не бях попадала на такава книга, в която хем е интересно, хем - много леко написано всичко. А по отношение на героите нямам никакви забележки.

Гуендолин Шепърд е нашата главна героиня, от която преживяваме всичко. Тя е напълно нормално за времето си момиче, с всички неща, които могат да го вълнуват и изцяло пренебрегващо, че нещата които й се случват могат да не са съвсем обикновени. На места се видя, като малко инатлива, но под натиска на най-добрата й приятелка се взе в ръце. Не очаквах да се окаже толкова смела, да приеме така лесно нещата и въпреки това да си запази характера, но с това ми направи много добро впечатление. Стига да й бяха казани насоки и достатъчна информация тя се справяше много добре, а към края вече виждаме и малката промяна, която е настъпила в нея.
Разбира се, трябва да имаме и главен мъжки герой. Тук това е Гидиън, който за разлика от нашата героиня напълно осъзнава и разбира пътуването във времето, тъй като го практикува от дълго време, пък и е бил подготвян за това. Типичният сериозен, на места груб и саркастичен, но привлекателен тип. Но с всяка следваща среща с Гуендолин и общото им пътуване във времето, той почва да си променя мнението и в края на книгата и при него има промяна като цяло.
Лесли беше най-добрата приятелка на Гуендолин. Изключително мила и слънчева личност, ако мога така да се изкажа. Винаги беше до нея, помагаше й и се опитваше да намира повече информация, за да може приятелката й да се чувства по-уверена относно цялата история с миналото и приемаше всичко, като нещо напълно нормално. Мисля, че всеки малко или много се нуждае от човек, като нея в живота си.

Книгата ме остави приятно очарована и любопитна за следващата част, в която очаквам, че тъй като сме навлезли вече в нещата, ще има повече приключения и ще видим още повече от героите. 



Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

You Might Also Like

3 comments

  1. Много хубаво ревю! Засега съм гледала само филма, но книгата определено е в списъка ми с книги, които да прочета.

    ReplyDelete
  2. Наистина ревюто ти е супер и много, ама много се радвам че книгата ти е харесала, защото ми е от най-любимите. Когато четях трилогията не можех да заспя преди да разбера какво следва и така и аз прочетох със скоростта на светлината поредицата. Дано и другите ти харесат :)

    ReplyDelete
  3. Страхотно ревю ❤ определено трябва да прочета тази книга/поредица ❤

    ReplyDelete