I Love Spring Book Tag

March 26, 2016


Благодаря на Paris Love и Кристина, че са ме тагнали! :)
Пролетта далеч не е любимия ми сезон, но пък обичам сезонните тагове, така че реших да го направя.

1. Каква е пролетта, там където живееш:
Бих я описала с една дума и това е странна. Но по принцип е много приятно времето, особено за разходки сред природата.

2. Най-очакваното излизане на книга, тази пролет:
The Glittering Court – Richelle Mead  и разбира се „Лейди Полунощ“ на Касандра Клеър(съвсем скоро).

3. Покажи корица, която ти напомня за пролетта: 
Много мислих и накрая се спрях на тази, американското издание е по-като за пролет, т.е. по-зелено:


4. Къде ще четеш тази пролет:
Ще е един кръговрат между леглото и дивана, а в някои случаи и автобуса.

5.Намерете корица със слънцето на нея:
Такава корица нямам.

6.Кой са любимите ти пролетни четива:
В момента чета „Дете на пустинята“ и бих казала, че много ми харесва и е точно свежото четиво за пролетта, а дори може и за лятото.

7. Намерете книга с много различни цветове по нея:
Дано става тази, че и трите цветове ги харесвам много и с тях бих описала пролетта(липсва зеленото, но хайде).


Както винаги сигурно съм от последните, които правят тага, но видях, че Юли не го е направила, така че ако има желание да се чувства поканена. :дд


You Might Also Like

2 comments

  1. Ех, за втори или трети път съм тагната на този таг, така че явно ще го направя :D
    Страхотни отговори и мерси за тага :D

    ReplyDelete