21 facts about me

July 05, 2016


И ето, че дойде очаквания ден! Честит Рожден ден на мен! Пожелавам си много здраве, храна и книги и ... :) 
Ще спра до тук, тъй като списъкът е прекалено голям и мога да си го поддържам с часове, пък и не за това е днешния пост. Понеже днес навършвам 21 години реших да споделя точно толкова факти за мен. Надявам се да ви е интересно и нека да започваме! 

1. Както сигурно всички вече знаят обичам пица, но освен нея също обичам пържени картофки, спагети, мелби и почти всякакви неща, които включват плодове в себе си. 

2. Обожавам да пътувам. Първо леко може да се страхувам от непознатото, но пък точно това ми харесва, а ако съм с правилните хора се чувствам много добре и почти спокойна.
3. Преди бях много неуверена в себе си, подценявах се и винаги се притеснявах от мнението на другите. Сега съм много по-уверена, по-смела, а мнението на другите вече не ми е такъв проблем, важното е на мен да ми е добре.

4. Не обичам да правя едни и същи неща в дълъг период от мене, 3-4 месеца и съм до там, за това се чувствам горда със себе си, че задържах блога толкова дълго време. 

5. Въпреки че розовото и бебешкосиньо са ми любимите цветове, черните дрехи са ми любими. Отговор на въпроса защо е така все още се търси! 

6. Не харесвам диетите и съм повече за правенето на упражнения и съвсем лека промяна в храната и то по-скоро да се яде по-малко и по-често. Е, понякога съм и за това да се премине към по-здравословни храни, но всичко да е с мярка. 

7. Не харесвам хора, които си мислят, че са забавни и се правят на интересни постоянно, а също и тези, които не си мърдат пръста и чакат всичко наготово и не се отблагодаряват след това. 

8. Много лесно се адаптирам към нови среди и чувствам много малко носталгия, дори никаква понякога.

9. Предпочитам разходките навън, ходенето по кафенета или понякога дори оставането вкъщи пред това да ходя на чалготека. Упс, извинете дискотека. Ходя само ако има някакъв специален случай и то невинаги. 

10. Обичам да творя, без значение какво: да рисувам, да гримирам, да правя някакви прически или да се занимавам с някакви програми за обработка на нещо и т.н.

11. Харесвам амбициозните хора, които знаят какво искат, не показват страха си и правят всичко, за да постигнат целите си, макар и постепенно. 

12. Вече почти не гледам телевизия и не следя сериали, а си чета книги. Някак си първото ми стана доста скучно.

13. Обичам книги, в които има почти постоянно действие и напрежение, силни герои и добре изграден свят или ако е в нашия да е добре представен, така че да може да се усети и "види" всичко.

14. Не харесвам да водя спорове дори да знам, че съм права. За мен е изхабяване на излишна енергия. 

15. Приятелите са супер важна част от моя живот и без някои от тях нямаше да съм това, което съм сега.

16. Обичам да гледам вдъхновяващи клипчета и да слушам музика, която ме прави щастлива (ако искате да има пост за песните в плейлиста ми оставете коментар :) )

17. Оптимистка съм, но не летя в облаците. 

18. Зодия Рак съм, ако това има значение и очите са ми зелени(и са сигурно единственото нещо от себе си, която обожавам)

19. Станала съм доста саркастична и не търпя глупостите на хората. Но съм търпелива, донякъде.

20. Обичам да пазарувам или просто да обикалям по магазините. Това ми помага да релаксирам. А когато няма с кого излизам и обикалям сама.

21. Обичам всичко свързано с Дисни дори и някои от новите сериали по Дисни Ченъл да не ми харесват. (да, още гледам Дисни, във вените ми тече дисни кръв :дд)

Е, това бе малка част от мен и характера ми. А си мислех, че няма да се справя да извадя 21 факта. Браво на мен! 

Искам да благодаря на всички, които четат и следят постовете ми, и оставят коментари. Знайте, че всичко това означава много за мен и ме кара да продължавам напред! :) 


You Might Also Like

4 comments

  1. Честит рожден ден, пожелавам ти всички твои мечти да се сбъднат :) Много сладък пост !

    ReplyDelete
  2. Честит рожден ден! Пожелавам ти здраве,щастие и всички тези неща..абе нека ги оставим на страна- важното е книги да има ;дд И ще ми е интересно да разбера стила ти за музика. Обожавам такива постове.

    ReplyDelete
  3. Честит рожден ден! Пожелавам ти много сбъднати мечти,книги и здраве,щастие и късмет! По толкова много неща си приличаме,особено по това за Дисни. Поста ти е много сладък и интересен.

    ReplyDelete
  4. Честит рожден ден! Пожелавам ти много здраве, щастие, късмет и успехи! :3

    ReplyDelete