Songs Book Tag

July 17, 2016


Благодаря на Кая, че ме е тагнала! 

1.Ryan Star - Losing Your Memory: книга, чийто сюжет сте забравили веднага след прочитането й.
Винаги си спомням поне по малко от дадена книга, но по-голямата част от "Къде си, Аляска" ми убягва. Единствено края се е запаметил.

2.Fall Out Boy Centuries: съвременна книга, която заслужава да бъде запомнена за дълги времена.
"Академия за вампири" за мен това е класика в този жанр, така че ...

3. Tove Lo - Not On Drugs: книга, която толкова силно ви е обсебила, че сте били като "дрогирани", докато сте я чели.
"Среднощна корона" я прочетох прекалено бързо.

4. MKTO - Classic: класическа любовна история
Ако открадна отговора на Кая дали тя ще ми се разсърди? Надявам се да не се. И да - "Гордост и предразсъдъци".

5. Nick Jonas - Jealous: Ревнив герой
Моят любимец Роуан може да се впише тук напълно.

6. Pink - Fucking Perfect: герой, който обичате именно заради недостатъците му.
Мал от трилогията "Гриша". Имаше си своите лоши моменти, но прекалено много го харесах още от началото, за да го оставя.

7. Selena Gomes - Revival: герой, минал през голяма трансформация.
И дойде момента да го спомена, така че се пригответе - Дориан Хавилиард или още по-известен като едно от най-любимите ми неща? на света. От едно толкова невинно момченце се превърна в крал за пример. А аз говоря като горд родител вече и е време да спра преди да се изгубя напълно.

8. Bruno Mars - Runaway Baby: лошо момче от книга, което сте харесали.
Уил Херондейл, Рисанд, Ейдриън Ивашков ... Някой друг със сини очи и черна/тъмна коса примерно. Не знам дали се броят, но за Рисанд е от първата книга, тъй като още не знам дали ще чета втората.

9. Jessie J - Do It Like A Dude: Kickass героиня
Всичките от "Стъкленият трон" и Роуз Хатауей, естествено.

10. Hailee Stenfield - Rock Bottom: двойка преживяла множество "падения" и "възходи" във връзката си. 
Хайде пак да се разчувствам, че не ми бяха достатъчни три книги - Алина и Мал. Толкова сладки, милички, на моменти да ги убиеш...

Не знам кой още не е правил тага, защото съм изостанала напоследък по отношение на постовете по блоговете, така че всеки, който иска да се чувства поканен да го направи. :)

You Might Also Like

0 comments