Beauty favorites || 2017

March 06, 2017


Понеже съм на вълната на разнообразието в постовете, реших да пусна и един за грим. Далеч съм от т.нар. beauty guru-та (може би ако не бях зарязала грима в гимназията сега щях да съм в доста напреднал стадий), но си ползвам достатъчно разкрасяващи продукти и обичам да експериментирам. Благодаря на Pinterest, че ми дава толкова много идеи, на които крайният резултат върху мен не е точно това, което е на картинката.

В днешния пост както сте разбрали от заглавието ще говоря за козметичните ми любимци или продуктите, които ползвам най-често. Нека да започваме...

1. Спирала.
Няма да си кривя душата и ще кажа, че ползвам само спиралите на Essence. Защото: а) има голям избор; б) изгодни са и в) наистина си вършат работата.
Започнах със Спирала за обем Lash princess с ефект изкуствени мигли. Свърши ми чудесна работа през зимата, някъде до пролетта. За лятото реших, че искам нещо по естествено така, че се спрях на Спирала за обем - I love Extreme (розовата). Изключително доволна останах от нея и може би тя е любимата ми засега. Хареса ми колко леко се чувстваше на миглите, не ги сплъстяваше, а и изглеждаше доста естествено. И стигнахме до последната, която ползвам в момента, отново спирала за обем - Forbidden. Обемът, който прави е за аплодисменти, наистина.

2. Очна линия.
Ако някога ме видите излязла без очна линия (вече се престраших да го правя), моля върнете ме обратно. Единствено мога да се отделя от този, божествено направен продукт през лятото, защото си рева без причина. През останалото време, черната ивица на клепача ми е всичко.
И тук имам три основни фаворита, към които прибягвам: 1) Catrice - Очна линия молив Glam and Doll за тънка и дебела линия е тази, която ползвам в момента. Изключително лесно се нанася и може да я направите драматична само с едно докосване; 2) Rimmel London - ScandalEyes micro eyeliner ми е фаворит тук. Ако нямате много опит в слагането на очна линия, то именно тази е добра да се научите, защото е писец. и 3) Maybelline New York - Master Precise Curvy. Докато свикна с тази ми отне доста време, но пък ми беше достатъчно любопитно как да намеря правилен начин, без да заприличам на излязла от страшен филм. Нека да кажа, че с времето задобрявах и последните пъти чудеса стават!

3. Червило/ балсам.
Тук ще обединя двете в една точка. От червилата любимите ми в момента са Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick (Ползвам №3). По-идеално червило досега не бях виждала. Остава дори след като си ял повече от достатъчно и си пил от чаша. Така, че в момента само се чудя как да се сдобия с повече бройки от него, защото си заслужава.
За балсам си ползвам Baby Lips на Maybelline - (Fruit Punch и Sweet Apple, защото всичко, което е сезонно ми харесва) нямах търпение да се появят в България. Когато разбрах веднага отидох да си взема без да се замислям втори път. Чудесни са ако искате устните ви да са предпазени през зимата и за нещо леко, което да добавя цвят през лятото.

4. ББ крем.
Кожата ми е прекалено капризна за мазилата от този вид така, че когато открия, че нещо ѝ харесва и няма отрицателни реакции съм щастлива. Като тук имам един любимец, който се отличи доста и на който гледах с недоверие, че ще си изпълни всичко от характеристиките, но останах доволна. Това е Dream Pure BB Cream от Maybelline New York, който не знам защо още го няма в България. Препоръчвам го с две ръце! Ако имате проблемна кожа и търсите нещо, което хем да помага, хем да прикрива, то това е продукта за вас, стига да може да си го намерите. Аз си взех две опаковки преди да изляза от Америка, защото знаех, че една няма да е достатъчна. Все пак мисля, че и обикновеният ББ крем на Maybelline New York също ще ви свърши работа. Имаше причина, за да беше един от топ продуктите за 2015г.

5. Пудра.
През миналото лято помагах много пъти хората около мен да си избират пудра така, че ми минаха доста по ръцете. Тук положението е малко относително, зависи от това, което търсите. В момента аз си ползвам Stay Matte Pressed Powder на Rimmel London - №4 SANDSTORM. Матира чудесно и държи достатъчно време, че да не станеш като отразител на слънцето.

6. Лак за нокти.
Тук отново се насочвам към Golden Rose и лаковете им от сериите "Rich Color"(№76,44) и "Color Expert"(№53). Харесва ми богатият асортимент и това, че са издръжливи или поне при мен.

7. Лосион за тяло. 
Обожавам Bath and Body Works, особено есените аромати. Мога да надуша такъв магазин от километри само ми го възложете като задача. Ароматите им са издържливи, а кожата става толкова мека и приятна на допир. Единствено такава мекота съм получавала след продукти на Nivea. Лосионите са Wild Madagaskar Vanilla (най-любимият ми!), Pumpkin Cupcake и Pumpkin Apple Cider.


Е, това са моите козметични любимци, които използвам най-често в ежедневието си. Сега искам да експериментирам отново със сенки за очи, контуриране и хайлайт. Така, че приемам препоръки за последните две неща, тъй като не знам на коя марка да се спра. 
В коментарите можете да оставите също вашите любимци! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. И аз съм ужасно голяма почитателка на спиралите на Essence, просто са страхотни! За червилото на Golden Rose, моят цвят е 05, страхотно червило а за пудра аз все си търся идеалната... ама не я намирам (сега съм се спряла на Катрис, но още не зная доволна ли съм). Много харесвам подобни постове и искам още :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз мислех следващото червило да е този номер, но после видях 15 и останах без думи, така че сега съм за него. Колкото до пудрата е относително и зависи от твоята кожа, и какво искаш да постигнеш с нея. Много благодаря и със сигурност ще има още :)

      Delete