Есенен Book Haul ||

September 30, 2017


Здравейте! 
Три месеца по-късно се завръщам отново в блогърското пространство. Много се радвам, че има нещо, към което да се върна, така че мозъкът ми да е зает с някаква работа, а не да блуждае и да се прави невъзможни сценарии.
Малко ми е трудно в момента да се съсредоточа върху едно нещо, но се надявам в процеса да ми стане по-лесно и да се върна към нормалното ми функциониране. 

През изминалите месеци бях на бригада в Америка за пореден път и както повелява традицията трябваше да си поръчам книги. И в момента се чувствам като дете в сладкарница, защото те са толкова прекрасни, че едва ли има нещо в момента, което да ми донесе повече радост, дори и пицата не може, понеже я преядох!!! Да, хубаво го прочетохте, и да има и такива моменти, когато искаш да стоиш настрана от любимата ти храна, тъй като малко или много ти е втръснала. По-скоро причината е, че в момента домашно приготвената храна е на първо място в списъка ми. Но стига за храната, да се върнем към главната тема.

Ето какво намери място в купчината ми за четене: 

  • "This Savage Song" на Victoria Schwab - "Четирите цвята на магията" се превърна в една от любимите ми книги и стилът на авторката е много добър, така че реших да се запозная и с друга нейна история. Резюмето е заинтригуващо, а моите очаквания са доста големи. 
  • "Crown's Game" и "Crown's Fate" на Evelyn Skye - действието се развива в Русия и това е първото, което ме грабна. Има магия и един любовен триъгълник, който леко ме притеснява, но ще видим. Да, купих си и втората част и останах леко разочарована, защото двете книги не са еднаква големина. Едната се извисява високо над другата. Ужасно е! 
  • "The Queen of Blood" на Sarah Beth Durst - всичко притежава душа в историята и проблемът е че тези, които населяват определена земя искат да се отърват от хората. Какво по-забавно от това, на мен лично ми звучи много интересно и приключенско, а самата корица е прекрасна! Това е първата ми твърда корица и не знам как не съм я сложила в рамка досега. 
  • "The Raven Boys" на Маги Стийвотър - тя беше първата фентъзи авторка, чиито книги прочетох на един дъх и заема специално място. Дойде ред отново да се срещна с друга нейна поредица, за която има доста хубави коментари. Дано и тази ме остави със същото впечатление, като предишната. 
  • "Wonder Woman: Warbringer" на Лий Бардуго - само кажете, че книгата е на Бардуго и съм я купила веднага и изобщо няма да ме интересува за какво ще се разказва в нея. Е, тук горе-долу от името се разбира за какво ще става дума и със сигурност ще е в първите три книги, които ще прочета. 
  • "Империя на бури" на Сара Дж. Маас (Юлия я мързеше да извади книгата от рафта и да я добави към другите от снимката) - нужно ли е да давам обяснения?! Вече е ясно, че тази  ще е първата прочетена, защото вече прекалено много време я отлагам, а желанието в мен не умира. Нямам търпение да проследя приключенията на героите и е трудно да се предпазя от спойлери вече, затова мисля че е време да я прочета. Единствено ме е страх от края ... 
  • "A Court of Wings and Ruin" на Сара Дж. Маас -(книгата не присъства, защото пристигна малко късно от другите) няма как да не завърша поредицата, колкото и все още да не проявявам пълен интерес към главната героиня, която ми стои като някак си празна и скучна на фона на останалите герои. Признавам, че във втората имаше някакъв напредък, но ме е страх тук да не се върнем в началото, когато беше една принцеска, чакаща принца. По тази причина нямам и очаквания, но съм любопитна да видя как ще завърши всичко и не съм убедена, че ще чета следващите книги, които ще излязат, или поне това е мнението ми засега. 


Сега изобщо не трябва да вярвате или дори да се помисляте, че всички тези книги ще бъдат изчетени една след друга! Няма шанс това да се случи, въпреки че бих искала. Започвам с "Империята", после може би "Дворът"  и след това е неизвестно. 

Е, това беше от мен за днес. Съвсем скоро ще има по-интересен пост от този! А, дотогава ще си се радвам на времето навън, нищо че е нечовешко студено и мирише на зима понякога. Есента е любимият ми сезон, така че смятам да ѝ се нарадвам тази година.  :)

Въпрос за вас:
  • Какво сте планували да четете и коя е книгата, в която сте се потопили в момента? 

П.С. Дали ще ви бъде интересно ако направя пост от екскурзията ми в края на лятото? (моля напишете в коментарите)



You Might Also Like

1 comments

  1. Много се радвам, че се завърна и дано да си си прекарала страхотно в Америка! <3 Книгите, с които си се сдобила, също са страхотни, искрено се надявам да ти харесат, особено 'The Raven Boys', която ми е фаворит. Определено ще ми е интересно да прочета публикация за екскурзията ти, обожавам подобен тип постове и ще я чакам с нетърпение, ако решиш да я напишеш!

    ReplyDelete