The Quotes Book Tag

April 13, 2016


Благодаря на Юли, че ме е тагнала! :)

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият, който ти хване окото. 
Понеже книгата не е в мен избрах един, който ми хареса от Интернет. 

“What are you thinking about?"
"Whether they'll write my life story as a tragedy or an epic fantasy.”
 Ридание - Маги Стийвотър

2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент. 
Не знам колко ми е любим, но ми направи впечатление.

"Семейството и кръвта не са едно и също нещо." 
Дете на пустинята - Олуин Хамилтън
3. Цитат от любимата ти книга. 
Прекалено много са цитатите тук, но избрах един от най-новото попълнение.

"Щеше да е хубаво всички да знаем какви сме, но това знание не идва отвън, а отвътре." 
Ангел с часовников механизъм - Касандра Клеър

4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
Е, от книга е, но много ми харесва!! 

"Нещата просто се случват, на кого му пука!" 
Тери Пратчет

5. Отиди до рафтовете и избери книга, която съответства на номера ти в клас, а ако не си ученик - номера на буквата, с която започва името ти. 


"But she was her own hero now." 
Кралица на сенките - Сара Дж. Маас

6. Любим цитат от края на книга.
Прекалено много се изпълвам с чувства, като прочета този цитат: 

"Сега отново бяха сираци без истински дом. Затова пък принадлежаха един на друг. И ги очакваше един нов живот, който можеха да създадат заедно от другата страна на морето." 
Сянка и кост - Лий Бардуго

7. Вземи някоя случайна книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти. 
Първото нещо, което виждат очите ми, очевидно е и първото изречение на първата глава.

"Всички знаят, че съм съвършена." 
Перфектна Химия - Симон Елкелес
8. Цитат от книгата, която четеш сега.  

"Ако бе научил нещо в училището "Дийпдийн", то бе никога да не показва какво изпитва. Направиш ли го, то може да бъде използвано срещу теб." 
Младият Шерлок Холмс: Облакът на смъртта - Андрю Лейн

"като опитваше да не се спира нито на миналото, нито на бъдещето, а да живее в настоящия момент, докато може." 

Младият Шерлок Холмс: Облакът на смъртта - Андрю Лейн

9. Направи изречение от заглавие на книги. 
Хмм... нищо не мога да сглобя. 

10. Кой цитат бе си сложил/а на чаша или тениска?
Да кажем, че бих сложила нещо такова(цитата, който следва) или клишето Her Royal Highness(за чаша по-скоро, каквито се продават).

"Only you can control your future." 
Dr. Seuss 
11. Кой цитат те обижда?
Обиждат ме слабите героини, не цитатите.

12. Кой цитат те описва най-добре? 

"Той беше саркастичен, труден за понасяне и се подиграваше с всичко. Всъщност май доста си приличахме." 
Целуната от сянката(Академия за вампири #3) - Ришел Мийд

"- Естествено, че греша. Просто не го правя често." 
Сянка и кост - Лий Бардуго 

Тагвам: Ади К., Ева, Мери, Queen Sunny.

You Might Also Like

9 comments

  1. Страхотни цитати си подбрала. Хаха и този най - накрая: "Естествено, че греша. Просто не го правя често."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Еми, вярно си е. :дд Благодаря! :)

      Delete
  2. Страхотни цитати! Благодаря, че направи тага :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря и аз, и пак заповядай!(да не ти става навик само :дд)

      Delete
  3. Благодаря за тага! Извадила си много хубави цитати - особено ми хареса този от "Ангел с часовников механизъм". ;д

    ReplyDelete
  4. Благодаря за тага! Виждам че си прочела трилогията Гриша или поне Сянка и кост. Радвам, че си извадила цитати от нея(това значи, че ти е харесала, надявам се) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Прочетох само първата и е повече от харесване! :дд Благодаря и за нищо! :)

      Delete
  5. Бях прочела поста ти отдавна, но не бях забелязала че съм тагната :D :D Благодаря ти, за което ! Харесват ми изборите ти :)

    ReplyDelete