Съвети за лятото/ Summer Tips

June 09, 2016



Здравейте! 
Понеже скоро ще започне астрономическото лято, 


а жегите няма да се намалят - само увеличат, реших да споделя няколко нещо, които гледам да спазвам през лятото. Може да ги вземете и за съвети. :дд

Дългите дни и ранното завършване на училище (12-ти клас) са чудесно начало за едно лято и ако се употребят като хората е най-добре. За това внимавайте какво правите през лятото. Ако работите, то го правете, защото искате и не мислете за работата като задължение, а като доходи. Ако искате да спортувате, си избирайте по-приятни часове, не искате слънчеви удари или дехидратация.  Ако пък искате да започнете нещо ново - направете го и вижте какво ще стане. 
И все пак реших останалите неща да ги разделя по точки, защото ми изглеждат някак си по-добре така, а не като свободен текст. 

1. Водата.
Аз съм от хората, които не пият достатъчно вода, но правя опити това да се промени. Когато е 40-градусова жега навън без движение на въздуха чувството е "уникално" и само водата може да те спаси. През лятото тя ми става най-добра приятелка, а газираните или оцветените води, които уж ти дават енергия се опитвам да ги избягвам, без резултат. Студеният чай също е на челна позиция по това време (Arizona Green Tea, но не и в България, където цената не си заслужава). А ако ви е скучна обикновената H20  може да добавите някакви плодове за детоксикация, антиоксидантни и т.н. В Pinterest има много примери. Ето ви няколко, които бих пробвала. (кликнете върху картинката, за да я видите в по-голям размер
)


2. Гримът.
Свикнала съм да се гледам с грим, като под това разбирайте очна линия, спирала и червило/гланц. Лятото колкото и да искам понякога ми идва прекалено много особено на очите. А да не говорим, че един път пробвах и дневен крем, който по принцип е толкова хубав и лицето ми беше като в найлонова торба. За това внимавайте какво си слагате по лицето. Все си мисля, че трябва да пробвам ББ кремовете, но не го правя. 

3. Косата.
От човек, който редовно си сушеше косата със сешоар се превърнах в такъв, който не използва почти никакви топлинни уреди за нея. Винаги ще препоръчвам аргановото масло или шампоаните, които го съдържат. Ако ще ходите някъде все пак маша и преса са задължителни за използване, ама можете да минете и без сешоар! 


4. Храната.
Само аз ли не обичам да ям тежки храни през лятото или има и други?! Някак си пържените храни не са ми любими през този сезон и дори не мога да повярвам, но наблягам на плодовете и зеленчуците(само определени).
Плодовете са много по-добри от снаксовете, чипса, пуканките ... сещате се.  Лично аз обожавам ягоди, малини, боровинки и банани през лятото. Динята е задължителна, иначе не мога да кажа, че е лято. Смутитата също са много добри стига да не са направени с изкуствени, или готови глупости.(не знам защо ги добавих тук)

'Path to the Beach - Dolphin Sands, Australia', photo by Jess Gibbs, via Artflakes: 5. Плаж и разходки.
Всяко лято ми се повтаря едно и също, но аз все още си правя каквото аз си знам. 
Избягвайте да се разхождате в най-топлите часове, особено ако по пътя ви няма сянка и си носете слънцезащитния лосион с вас. И моля ви ползвайте го преди да изгорите!!!
За плажа важи същото горе-долу, но ако решите да останете повече задължително си носете вода дори и да се превърне на "чай" пак е по-добре да имате нещо за пиене и чакайте 20минути след като сте се намазали със слънцезащитното нещо преди да влезете във водата.

6. Интернет. 
Сигурно няма по-добър сезон от лятото, където да можеш да се затвориш и за един ден да изгледаш 24 епизода един след друг или да решиш да си изтеглиш новата версия на Sims (не ме съдете, знам, че има все още хора, които я играят, макар че аз вече я спрях, защото лаптопа ми издаде багажа от много отдавна). Tumblr и YouTube също се изпълват с най-различни приятни за гледане неща, особено YouTube - обичам да гледам  видеа на лятна тематика, нищо че никога не правя и не ползвам нищо от тях. Важна е загубата на време и да ми е интересно. 

7. Книги. 
Освен да наваксвате със сериали и филми, същото може да сторите и с книги. Ако не бях заета това лято със сигурност бих завършила: Пърси Джаксън и боговете на Олимп, Героите на Олимп и Хрониките на Кейн. Най-много да прочета Хари Потър това лято, което също не е лошо. (В коментарите може да напишете кои поредици вие бихте прочели или ще четете.)

8. Вечери с приятели.
Може би това е най-любимото ми нещо. Обожавам да се съберем с приятели дали на кафе, ресторант, или някъде на гости и да си говорим глупости или да гледаме филми, и да ядем заедно с това разбира се. Също въртенето на обръчи с разговори може да се включи. (да, не питайте)
El escenario perfecto para una noche veraniega con tus amigos:

Лятото е може би на второ място по любими сезони, в последните години го измести есента. Харесвам го и не само заради рожденият ми ден, а просто сякаш това е още една възможност за ново начало, да се започне нещо или да направим нещо, което дълго сме отлагали. Да не забравяме и песните, които излизат специално през този сезон и ги слушаме до втръсване или радиостанциите ни помагат да ги намразим. Всяко лято освен своя история си има и свои песни. С нетърпение очаквам да видя с какво ще свързвам това лято. 

Приятна ваканция, а ако още сте в училище дайте още малко от себе си за последните няколко метра! 

С тези 7 точки и да не забравя свободния текст общо взето обобщих всичко, което правя, заедно с няколко съвета, но ако съм пропуснала нещо чакам да го споделите в коментарите и също така да кажете какво вие обичате да правите през лятото. :)



You Might Also Like

8 comments

  1. Много ми хареса поста ти! Аз все още не съм завършила тази година, но тези съвети ще ми бъдат полезни по-нататък. А на въпроса ти- обичам да си седя вкъщи и да си приготвям тетрадките за следващата година :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Очевидно си примерна ученичка, а аз чаках последния момент. :дд Благодаря и ти пожелавам едно страхотно лято! :)

      Delete
  2. Много добри съвети, но недей да свикваш с лятото в Америка, чакам те да си дойдеш. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще си дойда, не се тревожи!!! :дд хо

      Delete
  3. Чудесни съвети! И аз спазвам доста от тях, а тези, които не спазвам, това лято може и да започна. Весело лято! :)

    ReplyDelete
  4. Много ми допадна постът ти! Страхотни идеи си предложила. Относно поредиците - със сигурност "Хари Потър" е прекрасен изобр! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря. Колкото до Хари, се очертава, че няма да имам време...

      Delete