I Am A Reader Tag

November 14, 2016


Благодаря на Памела, че ме е тагнала! :) 

1.Изберете една дума, която описва това да си читател? 
Първото, за което се сетих е същия отговор като на Памела, но понеже не искам да се повтарям ще кажа перспектива. Да, на първо четене може да звучи странно, но всъщност не е. Книгите ни дават нови гледни точки и "очи" да видим по-различен свят, да преживеем ситуации и да почувстваме различни чувства спрямо героя, в която роля "влизаме", което пък ни носи един вид опит и наслада, естествено.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Ридание - Маги Стийвотър, все още изпитвам изключително топли чувства към нея и следващата част "Балада". В онези години бяха наистина нещо абсолютно ново за мен и не исках да заспивам, защото ми беше супер интересно.

3.Твърда или мека корица? 
Твърда корица за красота - да си я гледам и да ѝ се радвам, а мека - за четене.

4.Как четенето промени същността ви? 
С всяка следваща книга мога да видя промяната, която настъпва в мен. Преди сравнявах и съдех много прибързано сега се старая да търся мотивите зад действията, да осмислям ситуацията и наистина да се поставям на мястото на другия и да гледам по различен начин. Също така вярвате или не донесоха ми увереност в самата себе си. Имаше периоди, в които си мислех какво би направила някоя героиня или герой, и как щеше да се държи в ситуацията, в която съм аз. Книгите са силен източник за толкова много неща стига човек да ги чете и да му идва отвътре. Може да научи толкова много неща, да открие нови или да преоткрие някои стари, които да претегли наново и да сложи край.

5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно? 
Не знам какъв отговор да дам, тъй като не мисля, че има книга, която бих предпочела, защото ще ми е по-комфортно, докато чета. Изключително добре и релаксиращо ми е като чете една пълна с екшън книга, и мога също така да чета и една с по-бавно действие. Зависи на каква вълна съм и какво се опитвам да задоволя.

6.Кой беше човекът, който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)
Ами не знам дали е точно човек или просто пристрастеността ми да си взимам книжки с картинки, ако ще и да е само цветна корицата. Още като бях малка всеки път като излизах на разходка исках да ми купуват някаква книжка. По-късно се захванах да чета и историите, които са вътре. Също така имаме голяма секция в нас, на която има шест рафта с по две редици книги всеки и то нормално дълги, приятелките на майка ми идваха да си избират книги и тя си ги записваше, и естествено, малкото ми аз реши да гледа от тях и да се прави, че може да разбира тези сложно написани книги. Няма да казвам каква грешна представа си бях извадила за "Корабите на съдбата".

7. Опиши идеалното си място за четене.
В нас на дивана или на леглото, където мога наистина да се отпусна, а не да се свивам и да си навеждам главата, така че след пет минути врата да ми даде заето.

8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?
От всяка книга взимам по нещо, всяка допринася с нещо. Така че, не мога да кажа точно една определена.

От своя страна ще тагна: Кая, Мери и Теди. :)

You Might Also Like

6 comments

  1. Страхотни отговори! Много ти благодаря за тага, ще го направя с огромно удоволствие и честит нов дизайн на блога, много е приятен и сладък. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря много, вложих малко старание за дизайна :дд(имаше си нужда от обновяване). Ще очаквам да прочета отговорите ти! :)

      Delete
  2. Много ти благодаря за тага - доста е интересен! Честит дизайн и от мен! <3 Изключително много ми допадна отговорът ти на 4 - ти въпрос - радвам се, че книгите са те направили по - уверена, а като се замислих над този въпрос, осъзнах, че и на мен до голяма степен са ми дали доза самоувереност :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че ти харесва и благодаря. Колкото до книгите наистина имат сила да променят човека и ще ми е интересно да прочета твоите отговори. :)

      Delete
  3. Благодаря за тага! Много е интересен и с радост ще го направя. Освен това честита нова визия на блога, много ми харесва... и явно мислим еднакво защото от доста време подготвям нов облик на моя блог, но ти ме изпревари :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря, очаквам твоите отговори с нетърпение. Ами няма нищо, давай твори :дд :)

      Delete