Top 5 Wednesday: Favorite Villains

November 30, 2016


Отново съм тук с един от тези постове, защото не можах да устоя на тазседмичната тема, а именно любими злодеи. Изключително важно е за мен ако има злодей в дадената книга той на 100% да е такъв. Ако му липсва нещо, то историята някак не се получава толкова добре. А изобщо не искам да почвам темата за тези т.нар. злодеи, където в процес на развитието на сюжета се променят и стават обикновени, защото всъщност разбирате ли не са били разбрани от останалите. Може би колкото по-голям психопат е толкова по-добре, но това си е лично мое мнение. Нека да започваме ...

1. Тъмнейший от "Трилогията Гриша" на Лий Бардуго.
Надявам се, че много хора, които са чели поредицата ще се съгласят с мен като кажа, че той беше просто перфектен. Обичаш да го мразиш. Притежаваше качествата, които един злодей трябва да има. А историята му беше пленителна и интересна.

2. Дороти от "Dorothy Must Die" на Даниел Пейдж. 
Дай власт и богатство на един човек, остави го на произвола на съдбата, и гледай какво ще се случи. Любимия ми злодей от женски род, няма нищо, което големите  и известни злодеи да притежават, което да ѝ е чуждо.

3. Housemaster Vaughn от "The Chemical Garden Trilogy" на Lauren DeStefano.
Не бях попадала на по-голям психопат от него. Признала съм го, особено след като завърших и втората книга от поредицата. Доказателство как човек може да прекоси всички морални и човешки граници, за да постигне нещо. Ужасното идва от там, че може да загуби сина си, който му е втори и напълно да остане сам, в резултат на жестоките му планове.

4. Комендантката от "Въглен в пепелта" на Сабаа Тахир. 
Може би ако не бях прочела книгата за Дороти, тя щеше да е на първо място, но я изместиха. Все пак тя си остава изключително (страх)отна в моите очи.

5. Херцог Перингтън от "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас.
Ще призная, че му бях забравила името (Случва се, хора!). Които са стигнали до "Кралицата на сенките" знаят в що за създание се превърна този човек. Няма да обяснявам, защото аз не обичам спойлерите, а сигурно и вие (За тези от вас, който още са в началото на поредицата или мислят да я прочетат.)

Иии сега се сетих за още една жена психопат - Амаранта от "Двор от Рози и Бодли" отново на Сара Дж. Маас. Не може да отречете, че не е велик злодей особено за историята. Лично на мен образът ѝ ми хареса, дори тогава ѝ се наслаждавах повече отколкото на "умната" ни по онова време главна героиня.

Е, това са моите любими злодеи досега. В коментарите може да напишете вашите или да сложите линк към вашия пост ако имате такъв. Ще ми бъде интересно! :)

You Might Also Like

0 comments