Winter Guide

November 27, 2016


Очевидно, че вече ми става навик с идването на новия сезон да правя пост за него. Така че няма да изневерявам на себе си. Не мога да кажа, че зимата ми е любим сезон, но не съм пък и от хората, които почват да мрънкат и да си изливат ненавистта към нея. По-скоро съм от малкото, на които им харесва.
Така че без повече обяснения, нека да започваме с истинската идея на поста ...


1. Студът, лицето и ръцете.
Щом усетя онова щипещо чувство във въздуха, веднага взимам мерки за кожата ми. Или поне само в началото, за да ѝ направя преминаването по-добро. А щом кожата ми е добре и аз се чувствам така.
Най-важното за мен е да се погрижа за лицето ми, особено през зимата кожата ми става някак суха. За да може да свикне и да се върне към нормалността ѝ, правя следното нещо: 1) Първите няколко дни си слагам ББ крем и пудра, които са напълно леки и не се усещат от лицето ми. или 2) Дневен крем също може да свърши работа.
Задължително лицето ми трябва да свикне със студа първоначално и после си го оставям да "диша".
Знам, че на някои хора ръцете им се изсушават от студа прекалено много. Ако усетя, че това става и при мен лосион или крем за ръце върши чудесна работа.

2. Дрехи. 
Може би след есента това време ми е любимото, защото отново чрез дрехите можеш да покажеш стила си и себе си. А и са толкова топлички, с хубави цветове и забавни. Да не говорим за т.нар. празнични рокли, поли и блузи.
Винаги съм се чудела как хората от снимките, на които попадам се чувстват комфортно със слоя дрехи, който са облекли след като около тях може да си забележи снега и облачното време, а температурата е може и около 0. За да мога да съм навън през това време на годината трябва да ми е комфортно, добре де бих приела да ми е съвсем леко студено. Но със сигурност не съм от хората, които се обличат като за Сибир или за Антарктида. Тъй като те са също и тези, които след повече от половин час почват да мрънкат, че им е топло.
Със сигурност шапката, ръкавици и топли ботуши/боти (или друга алтернатива, която има пух в себе си) са ви най-важните неща, за да ми е по-хубаво и да се чувствам добре навън, особено ако съм на разходка из парковете/гората, а те са плюс и за градската среда. 



3. Храна.
Както знаете, едно от най-любимите ми неща е именно това. Не знам за вас, но на мен през зимата храната ми е с една идея по-вкусна и отново избягвам пържените храни (картофите не се броят), тъй като ми идват тежко понякога. По отношение на плодове най-вече ям банани и мандарини (то може ли да е зима без да хапваш мандарини?)
За да не прекалите с храната през този сезон, защото прекарвате повече време у дома е най-добре да: 1) ограничите приема на някои от тях; 2)закуската, обядът и вечерята да са напълно достатъчно хранителни, така ме да не оставате много гладни след тях, за да не се обръщате към чипса и подобните негови събратя; 3) пийте чайове, какао, топъл шоколад, че дори и вода, за да замаскирате глада, защото понякога може да е изкуствен; 4)намерете си работа. забелязала съм, че когато правя нещо и съм концентрирана в него гладът ми сякаш изчезва и не го чувствам.

4. Останете си вкъщи.
Ако ви е толкова много студено и не се виждате как вървите навън през снега или температурите са наистина ниски най-добрият вариант е да си останете вкъщи. Това не означава, че може да мързелувате (На котките е дадена тази привилегия, съжалявам). Докато сте вкъщи можете да: -  прочетете книга;
- изгледате някой филм, който да ви донесе празнично настроение;
- да се съберете с приятели и да си сготвите, да си направите вечер за игри, или просто да наваксате с разговорите; 
- да се видите и да си поговорите с близките си (все пак сезонът е за това); 
- да си поиграете с домашния любимец ако имате такъв и по-скоро ако и той е на същото мнение;
- осъществете някои от идеите си или направете план за тяхното изпълнение.
5. Бъдете активни. 
Колкото и да не ви се иска, колкото и времето да е такова, че да не ви вдъхновява за движение трябва да положите усилия. Можете да правите по няколко упражнения на ден във вкъщи; когато времето позволява да излезете на разходка или дори излизането на кафе(може също кино, ресторант, игрална зала, където обичате да ходите) с приятели също може да се включи, може да почистите и изхвърлите най-накрая нещата, които пазите, защото вие си знаете причината; ако живеете в блок използвайте стълбите - да се изкачвате и слизате по няколко пъти. Намерете нещо, което да ви осигурява движение през тези седмици.

На края каквото и да разберете да правите през този сезон, надявам се то да ви носи щастие. Колкото до студеното време, то никога не е било пречка за останалите хубави неща през този сезон, а именно събиранията с хората, на които държите и обичате. За някои може и да не е важно това и този период да е труден, но както всичко останало и той ще свърши и ще дойде пролетта. Бъдете търпеливи, не се оставяйте на тъжните мисли и очаквайте хубави неща, кой знае какво може да се случи. Всеки сезон си има история, която се добавя към годишната, така че направете най-доброто! :) 

Е, надявам се поста да ви е бил интересен и полезен донякъде. Това са главните неща, за които се сетих, ако ви идва нещо друго на ум ще съм изключително благодарна и любопитна да го прочета в коментарите! 

You Might Also Like

0 comments