The Book Community Tag

January 22, 2017


Най-накрая да има някакъв различен пост, защото наистина не знам вече как да разнообразявам. Не че нямам идеи, имам и то прекалено много, НО нещото наречено мързел не ми дава да започна. Надявам се да се освободя от него скоро, а до тогава ето ви един таг, за който благодаря на Теди, че се е сетила за мен!
От своя страна тагвам: Илияна и Силвия. :)

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка:
Много обичам тагове, които ме забиват още с първия си въпрос. Из дълбините на мозъка все трябва нещо да се размърда и да отговори ... Лисандра и Рисанд (извинявам се, но мисля, че той ще си живее доста по-интересен живот ако беше с нея. Отговорът ми няма нищо общо с чувствата ми към Фейра! ;) ) Друг вариант с цел да ядосам някои още повече (навик ми е) е Уил Херондейл и Мор - ще са страхотни просто.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/а ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?
5 букви и от най-дългия рафт, книгата е "Академия за вампири". Невероятна, трябва да се прочете от всеки, а който не иска ще го принуда.

3. Три любими поредици - защо ги харесваш? Защо ги препоръчваш?
"Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас
"Six of Crows" duology - Лий Бардуго
"Хрониките на чародейците" - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл
Защо ги харесвам:
1) светът в тях;
2) силните героини и интересните герои като цяло;
3) пълни с приключение.
Препоръчвам ги, защото в тях има много повече отколкото среща окото и могат да се извлекат много позитивни неща.

4. Най-добрата книга, която изчете през изминалата година?
"Кралица на сенките" - Сара Дж. Маас

5. Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чела резюмето.
Лий Бардуго и Сара Дж. Маас (със затворени очи вече мога да го напиша)

6. Любимо място за четене?
Дивана най-вече и много рядко леглото.

7. Любима книжна сцена - момент, който се е запечатал в съзнанието ти:
"Стъкленият трон" - когато Селена се върна и взе цялата торта за нея, а всъщност трябваше да си я подели с Дориан. (Пиша по спомени)
Смях се прекалено много и може би тогава Селена се превърна в една от любимите ми героини.

8. Любим книжен блогър?
Най-често следя:
Юли, Кая, Теди, Мери, Памела, Илияна и Cait.

9. Любим книжен влогър?
Само при мен ли е или колкото по-дълго ги следя, толкова повече скучни и еднообразни ми стават, но все пак ти пускам от време на време - polandbananasbooks и emmmabooks.

10. Любим книжен профил в инстаграм:
Twirlingpages, paperfury и myfriendsareficton.


You Might Also Like

1 comments

  1. Oh oh I'm so honoured to be on your list!! Thank you! All the cake for you! :D And yesss, I love Leigh Bardugo so much and basically she's on my auto-buy list forever. 💕

    ReplyDelete