The Secret Life of a Book Blogger Tag

January 31, 2017


И продължавам с поредния таг. Благодарности на Юли, че ме е тагнала! :)
От своя страна тагвам: Кая, Теодора и Нора.

1. От колко време си блогър? 
Започнах блога си октомври, 2015г. Тайната е, че преди това също е съществувал, но под друго име и не го считам за официален. 

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове? 
Ако някога това се случи, то ще е единствено, защото съм се пренесла на друга платформа. Прекалено много обичам да си изказвам мнението по различни въпроси и да давам уж добри съвети, за да спра. Няма да се случи в близкото бъдеще.

city, bed, and room image3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога? 
Освобождавам се (колкото е възможно) от натрупаните мисли и чувства. Харесва ми също, че имам място, където аз съм в пълен контрол над всичко и единствено трябва да се съобразявам със себе си. А за плюсовете от това да имаш блог ... много са, но най-същественото е хората, които можеш да срещнеш и нещата, които можете взаимно да научите.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш? 
Мързелът. Никога не съм имала проблем с посещенията или коментарите, или нещо от този сорт. Радвам се за което! Но просто понякога концентрацията ми се губи или пък не си записвам недоразвитите идеи (много лошо!). Как се справям ли? Когато ми се случи да ме удари гръм в точния момент пиша колкото е възможно повече. Да има! Така си наваксвам с другото ми Аз.

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които ти харесват? 
Аз съм от хората, на които ако нещо им хареса от първия път направо го взимат. Така че сравнително бързо, но понякога нямам този късмет. Например: А) когато книгата, която съм прочела няма достатъчно почитатели; Б) има си почитатели, но те не искат да правят колажи и др. подобни и В) просто искам да намеря нещо, което да изглежда по-добро. Резултатът от последното е, че се връщам почти винаги на първия ми избор.

6. Кой е твоят book crush?
Дориан, Едион (Стъкленият трон), Азриел (Двор от мъгла и ярост), Ейдриън Ивашков, Кристиан Озера(Академия за вампири), Каз Брекър (Six of crows), Мал (трилогията Гриша), Итън, Линк (Прелестни създания), Уил Херондейл (Адски устройства) .... 
My mad fat diary ♥

7.Кой автор би желал да бъде в блога ти? (като интервю, например)
Сара Дж, Маас, Ришел Мийд, Лий Бардуго и Лорън ДеСтефано. (мечти, мечти и пърхащи миглички)

8. Какво носиш докато си пишеш поста? 
Най-редовното ми облекло е един голям суитчър и клин.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш? 
Зависи от това дали искам да ям или не. (Нужно ли е да казвам, че храната побеждава) Не обичам да си пълня с трохички клавиатурата затова ми отнема по-дълго време. Друг път - направо сядам и зяпам белия лист преди да се сетя за какво е трябвало да пиша. 

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност? 
В общ план ми харесва. Имах доста добри попадения, които се превърнаха в чудесни приятелства. Хубаво е да знам, че има хора с интереси като моите, с които първият ви разговор ще се чувства като поредния (особено ако критикувате нещо). За другата стена на монетата няма да говоря, защото гледам да не обръщам внимание! 

11.Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?
1) Оригинални или не чак толкова оригинални идеи (и да се копира да не е буквално 1:1)
2) Постоянство. 
3) Просто да му харесва да го прави заради самото нещо, а не - заради облагите от него. 
 Ако нещо ви носи удоволствие, дори и да не е най-известното сред другите подобни, продължавайте. Вие правите повече отколкото си мислите, мнозина могат само да мечтаят само за това. Щом нещо ви харесва, няма да го чувствате като товар. Ако се чувствате длъжни просто го оставете за известно време(няма смисъл да си губите времето), ако си намерите нещо друго, което ви носи радост - Чудесно, а ако размислите и се върнете пак към старото с нови сили и мислене - отново чудесно! Win - win ситуация, няма как да загубите и това не е съвет само за блог, може да се ползва навсякъде! :) 

Е, това беше от мен за днес! Надявам се да ви е било поне малко интересно и до следващия път :)




You Might Also Like

0 comments