ТАГ: Първа Среща / First Date Book Tag

April 24, 2017


Много благодаря на Кая зя поканата да направя тага! 

Ще призная, че тагът привлече вниманието ми с въпросите си, които ми се сториха доста интересни, затова се радвам, че имам възможността да го направя!

От своя страна ще тагна: Йорданка К., МериПамела и Paris Love

Сега нека да започваме с въпросите ...

1.The awkward first date – книга, в която нещо не ви стигна. Книга, която не е лоша, но не заблестя при вас.
"Рубиненочервено"
С каква радост и нетърпение чаках да прочета тази книга, защото обещаваше толкова много, а и имаше само позитивни ревюта. Ми тя не, че не заблестя, а съвсем си остана на тъмно. Дали поради високите ми очаквания или не знам, но за съжаление или не нещата не ни се получиха. По-късно дадох шанс и на филмът... Леле, мале, това нещо е най-скучното, което съм гледала някога. буквално щях да заспя! 

2.The cheap first date – книга, която се оказа по-лоша, отколкото сте очаквали
"Без Хоуп" - имам сериозен проблем с тази книга и отново с това мислене на американците, които поставени в стресови ситуации ме изкарват от кожата ми. Дори не очаквах книгата да се окаже лоша имах повече доверие в нея, отколкото в "Двор от мъгла и ярост", но във втората половина исках да я хвърля от деветия етаж или да вляза в нея и да разтреса героинята. Говорила съм вече много пъти за проблемите ми с тази книга, така че спирам, че пак някой може да направи коментар, че "не е хубаво да се пишат постоянно отрицателни неща за дадена книга" Аз няма да крия, като нещо не ми хареса, ще си го казвам при всеки удачен момент! 

3.Well-prepared first date – книга, която се оказа по-добра от очакваното.
"Двор от мъгла и ярост" - вижте има изненада! Купих си книгата, понеже не можах да се спра и любопитството ми ме ядеше отвътре, поради всички положителни ревюта, които изчетох, а и трябваше да знам защо Тамлин е мразен от половината свят (причината е жалка или поне за мен). Сега само заради това искам да прочета и следващата книга. За Фейра няма да говоря, че някой ще си изведе пак грешен извод, а тези, които ме следят знаят! 
"Двор от мъгла и ярост" ме остави приятно изненадана от нея, с всички тези разкрития и възможността да видим и други части на  Притиан, като Дворът на лятото, Веларис е прекрасен. И от героите останах доволна, спокойно.
Но защо имам чувството, че всичко в тая поредица се върти около Тамлин, нищо че Фейра е главната, ако не е той нещо от това до тук нямаше да се случи! 

4.Hot but dumb – красива книга, но не толкова добра отвътре.
"Двор от рози и бодли" 
За да не се повтарям. Ами както някъде четох в тази книга все едно са две свързани. В първата част на книгата нищо не се случва, след това започва засилено действие до последната страница. Пък и главната героиня не ми се понрави.

5.Blind date – книга, която започнахте да четете без да знаете нищо за нея.
"Сянка и кост"
Знаех само, че има героиня Алина и Тъмнейший, който е любим злодей на много, включително и на мен. Много се радвам, че дадох шанс на книгата и прочетох поредицата изключително бързо. Светът на Гриша е любимият ми литературен свят досега. 

6.Speed dating – книга, която прочетохте много бързо.
"Последните оцелели: Живота, какъвто го познавахме"
Въпреки, че в книгата няма нищо розово ми беше МНОГО интересно да чета за този свят на ръба на своето унищожение - почти. Всичко беше толкова мрачно и любопитно, че прелиствах страниците като все едно за първи път чета книга.

7.The rebound – книга, която прочетохте скоро след книжен застой и това оказа влияние върху нея.
Гледам рафтовете и нищо не мога да намеря. Ако не ми харесва дадена книга, то мнението ми няма да бъде повлияно от книжния застой.

8.Overly enthusiastic date – книга, в която се усеща пренасилване на сюжета.
"Вселената на раменете ми"
При главната Либи имах чувството, че авторката я е направила толкова много уверена и със самочувствие без покритие, че ми идваше твърде много, затова и спрях да я чета и недовърших книгата. 

9.The perfect first date – книга, която беше перфектна за вас.
"Poison study", "Six of Crows", "Академия за вампири" и "Стъкленият трон".
Обичам тези книги, защото в тях има всичко, от което се нуждая, за да остави отпечатък в мен дълго време след като съм ги завършила. 

10.Humiliating first date – книга, която се срамувате да признаете, че харесвате / срамувате се да я четете сред хора, поради каквато и да е причина.
Единствената книга, която някога съм чела в градския транспорт бе "Кралицата на Тиърлинг" и изобщо не ме беше срам, дори ми беше много хубаво. Ако смятам, че ще ме е срам от дадена книга, то проблема е може би в мен и мисленето ми за мнението на другите.

You Might Also Like

5 comments

  1. Тагът е много добър, браво! :) Някои от отговорите ти наистина ме учудиха, особено що се отнася до Дворовете. Е, всеки с мнението си. Интересно разпределение си направила. Бих искала само да попитам именно с какво посочените на въпрос №9 книги са те спечелили? Какво са оставили в теб, освен спомена? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poison study - чета в момента, но беше любов от първата страница. Сигурно това е първата героиня, до който мога да кажа, че се доближавам най-много по характер. А и самата история засега наистина много ми харесва.
      Six of Crows - обичам книгите на Лий Бардуго, но точно тази книга ми е в топа. Харесвам героите, обожавам света, а историята е много интересна.
      Стъкленият трон - у четох по време, в което се нуждаех от някаква сила, за да се спарвя с нещата от реалния ми живот и докато я четях се поставях на мястото на Селена, а и в реалния живот съм се замисляла как тя ще се държи в такива моменти. Пък ѝ е подарък от майка ми за рождения ден.
      Академия за вампири - я четох в друг момент, в който отново трябваше да черпя от силата на героите. Предстояха ми много важни неща, но самата книга ми носеше успокоение. :)

      Надявам се да са достатъчни причини, но аз някои книги си ги усещам просто. Не знам как да обясня това ...

      Delete
    2. За някои книги е трудно да се говори, чудесно разбирам това, особено сега, след като прочетох една особено специално книга. и все пак... отговорите ти са хубави. Разбрах, но за да се усети каква е причината трябва да посегна. Факт. Благодаря за отговора. :)

      Delete
  2. Много ти благодаря, че ме тагна! Тагът е много интересен и с удоволствие ще го направя.
    Отговорила си много интересно и заинтригуващо на тях. Особено много се изненадах на №4 отговора ти с "Двор от рози и бодли", но като се замисля наистина не беше толкова добра, колкото втората. А на №10, определено изказването ти ме впечатли, много харесах как отговори! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пак заповядай! Благодаря за милите думи :)

      Delete