Какво правя в свободното ми време? / What I do in my free time

April 02, 2017


За 50-и път започвам да пиша този пост и ако пак се спра и изтрия всичко ще го зарежа ей така, недовършен, да си знае...

От много време исках да направя нещо подобно, защото на мен ми е интересно да виждам какво правят хората в свободното си време/когато имат други по-сериозни задължения, но ги отлагат.
Надявам се на вас също да ви е интересно и забавно, пък и вече се вижда началото на лятото, края на училището, а за тези в университета - дръжте се, още малко остана.
И сега нека да започваме ....

Какво правя в свободното ми време: 

1. Интернет пространството.
Първо с трите черни дупки на моя живот, в които аз обожавам да се изгубвам и да не излизам в продължение на часове, дори и ходенето до хладилника в този случай също ми е проблем. И така това са YouTube, Tumblr и Pinterest.
Едва ли има нужда да казвам по нещо за тези платформи, но може би ще се запитате какво точно гледам в тях. Няма да ви държа в напрежение, а направо ви давам отговора.
YouTube - клипчета за здравословни рецепти (нали разбирате ... понеже аз съм почитател и практикувам здравословното хранене. Кой заблуждавам? Дори отражението в огледалото ще ми се изсмее ако му кажа, че почвам да ям здравословно.), тестване на неща тип "Направи си сам", туристически влогове и някакви видеа под формата на скечове, идеи за нещо или всичко, което ми се стори забавно (да гледаш как горят дърва в камина е толкова успокояващо, особено ако можеш да го правиш 100 часа).
Tumblr - разни колажи направени от фенове на любимите ми двойки от сериали/книги, новини (Като не гледам новини по телевизията, от този сайт научавам "новите" драми на света), гифчета (Обожавам ги!!!). Да живеят котките!!!
Pinterest - вдъхновяващи цитати, забавни цитати, снимки на котки(животни), book's aesthetics,


ГОНЕТЕ МРАЧНИТЕ МИСЛИ С ВИДЕА НА КОТКИ! ВИНАГИ ПОМАГАТ!

2. Чета книга.


Това сигурно не сте го очаквали съвсем. За малко да ви хвана неподготвени. Провал! Все тая, сега да продължим по същество.
Аз съм читател, така че е напълно нормално да чета в свободното ми време. Всички знаем за силата на книгите, как могат да те отведат в друг свят и да забравиш за няколко часа(зависи колко време четете) от реалността, а после с нови сили да продължиш напред. Ами да, страхотно бягство, ако трябва да останете там, където сте, но поне го прекарвате приятно.

3. Слушам музика.
Някой от най-слушаните от мен песни в момента:
KYGO, Selena Gomez - It Ain't Me 
Little Mix - Touch
Zedd, Alesia Cara - Stay 
Pitbull, J Balvin, Camilla Cabelo - Hey Ma 
Ryan Riback, Starley - Call On Me (Ryan Riback Remix) 
Jason Derulo, Nicki Minaj - Swalla
Списъкът непрестанно става все по-дълъг и до края на 2017 (както се ѝ казва плейлиста) със сигурност ще е събрал много песни, с които да си спомням самата година с дадени моменти.
Също така тук включвам и спонтанните танци. Музиката винаги ме зарежда положително и я използвам във всеки удобен случай.

4. Правя се на художник (ключовата дума е "правя")
Ако искам да спра за всичко, а съм преслушала вече всичките ми песни от плейлиста до писване започвам да сътворявам разни драсканици по мой си очарователен начин. Ако никога не сте имали желанието да хванете и да надраскате един лист, то не знам какво да кажа ... Понякога гледам и уроци как се рисуват някои неща и в 85% от времето крайният резултат е нещо наподобяващо оригинала, но сякаш е пратено от друго измерение, далечен братовчед, който никой не знае, че може да съществува.

5. Уча. 

Да, това правя в свободното ми време понякога, не изпадайте в ужас! Моля! Ако имам да представям презентация, няколко контролни в една седмица, то обичам да си почна от рано и да си правя нещата по-лесни за мен. На няколко пъти се хващам да мисля как мога да включа лаптопа и да вляза в Интернет и бла, бла, бла. Но се сещам, че това няма по никакъв начин да ми помогне и ще се чувствам зле ако не съм си научила като хората за теста, дори и той да се окаже нещо различно то представите ми за това какво може да се падне, все пак е важно, че съм се подготвила.

6. Говоря си по телефона. 
Може би най-неносещото нищо ползотворно нещо от списъка досега.(Не вярвам клюките да се броят) Но какво да се прави обичам да си говоря за щяло и нещяло, да се посмея малко на гърба на другите и да изпусна парата. Разбира се, всичко е в двете посоки!

7. Навън с приятели, по магазините или някъде, където има храна.



Обичам да прекарвам време си с приятели, защото така мога да се опитвам да ставам все по-отворен човек и да се карам вътрешно да говоря повече, а не да съм слушател.
Покупките винаги оправят настроението и действат ободряващо. Всичко само да е в определени граници!
Винаги е хубаво да ядеш някъде навън (как съвсем случайно и без да искам бутнах храната в поста). Дори и да си на любимо място няма как да си опитал цялото меню, особено ако сте като мен и обичате едни неща повече от други. Пица, ястия с картофи, тортички..... и всичко останало след това се подрежда в списъка. Храната ВИНАГИ оправя настроението, ако е сготвена хубаво и сте в добра компания, въпреки че последното не е чак такъв проблем, храна има все пак!
Разходките в парка също действат ободряващо на мозъка ми особено ако пред мен има красива гледка. Няма как да не почнеш да мислиш какво правиш с живота си на такова място?!

8. Подготвям си постове за блога.



Ако ме чака тежък период, искам да съм подготвена и да си имам постове, които да се пускат от време на време, така че да не замре блога, защото вече стана прекалено важна част от живота ми, че да го оставя. Случвало ми се е да пиша по пет и повече поста на ден за някога в бъдещето, но просто ситуацията го изиска. Обикновено това е и времето, когато наистина всъщност ми е приятно да си пиша и имам желание, а идеите идват от само себе си. Блогът в момента заема главна позиция в приоритетите ми, нищо че може и да не изглежда така, но повярвайте, за да се държа за плана по един пост на седмица до края на определен момент трябва да се правят жертви. 

Е, това са нещата, които правя в свободното ми време, надявам се да ви е било интересно и да сте погледнали по малко по-различен начин на някои от тях. В крайна сметка ние избираме какво да правим в свободното ни време, а това сериозно може да повлияе на близкото и далечното бъдеще. Така че правете неща на своя отговорност! Най-вече такива, които ви носят радост и ви карат да се чувствате поне малко живи ;)


You Might Also Like

3 comments

  1. Много хубав пост, Юли <3 Явно доста си приличаме, защото и аз обичам да вися в социалните мрежи, да ям постоянно ( а съм само 50 кг ), да излизам, да чета. Всичко, което и ти.♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Значи задължително някой ден трябва да се разберем да ядем някъде :дд

      Delete