Burn, Rewrite or Reread Book Tag

May 21, 2016



Благодаря на Памела, Юли и Теди,че са ме тагнали!

Знам, че съм една от последните, които прави тага или поне така мисля, за което нямам оправдание. Така че без повече увъртания нека да започваме.

Не знам защо реших, че въпреки името на тага ще си пиша на листчета само книги, които са ми харесали.(мисля, че някъде-някога написах, че съм мазохист) Е, добре сложих две, които с удоволствие ще изгоря, но нека да видим какво ще стане!

I Рунд


Не започваме толкова зле! *зла усмивка* Сигурна съм, че вече някои се досещат, коя от тези ще си гори.

BURN: Вечна любов, защото жената, с каквото и име да съществува(с М) ме изкара извън кожата ми и след тази книга оставих и поредицата.
REWRITE: Ние, лъжците, защото нещо ми липсваше при изграждането на характерите на героите, може да се добавят неща по тях.
REREAD: Естествено, че ще препрочета Дете на пустинята, което си ми харесва - си ми харесва.

II Рунд

Пак лесен избор. 

BURN: Въглен в пепелта - каква ирония само.
REWRITE: Дороти трябва да умре, въпреки че не знам какво ще я преправям, но с цел да я запазя ще измисля.
REREAD: Стъкленият трон. Сякаш се очакваше друго да стане с него.

III Рунд


Със сигурност вече ако ме познавате при вида на книгите знаете какво ще стане, но да видим дали ще стане така ...

BURN: Тъмна любов си отива да прави компания на дружката си. Не мога да кажа, че е най-лошата книга, която съм чела, но ми вдигна много очакванията за следващите, а те се оказаха напразни.
REWRITE: Двор от рози и бодли и то главно заради Фейра, която много хора идеализират, че била силна и знаела какво иска, а за мен е просто обикновен човек, който се надценява, взима глупави решения и има деградация.
REREAD: Ангел с часовников механизъм - нищо, че я скоро я завърших бих я прочела отново.

IV Рунд


Днес очевидно имам късмет!

BURN: Аз бях тук си отива, не че не ми хареса, а напротив бих я препоръчала за четене през лятото, защото е лека и се чете бързо, пък и е горе-долу интересна. Но в сравнение с другите две губи.
REWRITE: Гондолата на времето - тя си е перфектна, но ако се добавят още малко сцени с напрежение и по-голямо действие няма да е голяма грешка.
REREAD: Като я писах на листчето, мислех че ще се падне в трудна комбинация и едва ли не съжалих, но пък трябваше да има тръпка и я оставих. Няма начин да има Магнус Чейс и аз да не си го избера него. Добре де, ако беше срещу Дориан щеше да е друг отговора, но сега е различно.

V Рунд 


Сигурно се шегуваш! Това бяха последните три листчета, чакащи ме да стигна до тях, след като съм изтеглила всички други.
За това мили мои, не трябва да говорите за нещо, докато не му видите края.

BURN: За съжаление трябва да кажа чао на Рубиненочервено, нищо че с това колекцията от книги за пътуване във времето стига до една книга. Такава е била съдбата.
REWRITE: Сянка и кост - какво ще ѝ добавям на една толкова прекрасна книга. Ами малко е кратка, така че защо да не стане по-дебела? 
REREAD: Академия за вампири печели този последен и интересен рунд, и то напълно заслужено. Обичам си я тази книга.
П.П. Скоро очаквайте ревюта на Сянка и кост и Академия за вампири, и то на целите поредици.

You Might Also Like

0 comments