The Reading Habits Book Tag

May 01, 2016



Благодаря на Мери, че ме е тагнала! :)

1. Имаш ли специално място вкъщи за четене? 
Ако дивана и леглото се броят за специални места - значи да.

2. Книгоразделител или обикновен лист хартия? 
Ако е книгоразделител на книгата тогава да, а ако не - листчето хартия с цитатите. 

3. Можеш ли да спреш да четеш по всяко време или трябва да спреш на определена страница, глава, част и т.н.? 
Ако живота ме иска (трябва да сляза от автобуса или трябва да ям - това са важни неща все пак). Но да, мога да спра по всяко време и все пак най-ужасно е като е на най-интересната част.

4. Ядеш ли или пиеш ли нещо докато четеш?
Докато чета цялото ми внимание е обхванато от книгата, най-много да пия вода, нищо повече.

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Пробвах. Не стана, разсейвам се просто.

6. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Вече чета по няколко наведнъж, защото имам желание да чета почти всяка книга, която ми е в обсега.

7. Четеш вкъщи или навсякъде? 
Вкъщи и автобуса(само на дълги разстояния, не градските).

8. Четене на глас или наум?
Наум и коментиране на глас. 

9. Четеш ли всичко или пропускаш страници?
Зависи от книгата, но по принцип си чета всичко. Дали внимавам докато го чета е друг въпрос.

10. Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова?
Опитвам се да я запазя чисто нова и за това понякога си ги подвързвам, но има разтроение по ъгълчетата на някои.

11. Пишеш ли в книгите си?
Абсолютно НЕ. Мисля да почна да ползвам от тези листчето, дето всички останали използват. Не знам под какво име са.

You Might Also Like

1 comments

  1. Чудесен таг! Благодаря ти, че си ме тагнала. Скоро и аз ще го направя. :)

    ReplyDelete