YouTubers, които следя

August 11, 2016



Здравейте!

Напоследък, да си ютюбър стана новата мода и тази социална медия придобива повече и повече популярност.
Реших да споделя любимите ми 10 Ютюбъра. Исках да ги направя в някакъв ред, но не знам как да ги подредя, така че ще са както изникнат в глават ми.

1. Bethany Mota. (Канал)
Открих я като кликнах съвсем случайно на един линк в Twitter(старата ми мания) и бързо изгледах всичките й качени клипове по това време, защото беше нещо ново за мен и много интересно. Тя даде началото ми на манията ми към YouTube, тъй като така разбрах и за другите, и че това си е цяла "професия". За това я слагам на първо място и все още си я следя и за мен тя е най-добрата от т.нар. "beauty gurus" и само нея мога да гледам до край, без да ми стане скучно.

2. Kingsley. (Канал)
Виждах негови гифове и картинки из интернет пространството, но не знаех, че е ютюбър. Разбира се, когато това стана направих същото като с Бетани. Изключително забавна и луда личност, която си казва точно какво мисли.

3. Bart Baker. (Канал)
Ако е нов за вас ще кажа, че той прави пародии на хитови музикални видеа. Пълен професионалист и страшно креативен, не случайно неговите пародии ги харесвам повече от оригиналите. А текстовете са му пълната истина за певците.

4. Tyler Oakley. (Канал)
Има ли някой, който да не го познава?! Cinnamon roll, което винаги ме кара да се усмихвам. Толкова позитивен и добричък (поне пред камерата, но вярвам, че и в истинския живот е така). Има чудесен Tumblr!

5. Blogilates. (Канал)
Ако съм решила, че искам да влизам във форма или някоя здравословна, но вкусна рецепта отивам на този канал. Каси, която е лицензиран инструктор е толкова енергична и щастлива, че няма как да не те зареди. Упражненията, които показва вършат повече от страхотна работа, а резултатите са на лице(личен опит). Така че, ако искате да се раздвижите малко без да излизате това е чудесен шанс. Има всякакви видове видеа.

6. Kurt Hugo Schneider. (Канал)
Ако искам кавъри на песни, това е каналът, където отивам. От него разбрах за толкова много талантливи хора. Много креативен и също голям професионалист. Кавърите са чудесни и ми харесват повече от оригиналите.

7. IISuperwomanII. (Канал)
Бях абонирана за нея дълго време, но чак наскоро почнах да й гледам клиповете. Това не попречи да се превърна в една от любимите ми. Много забавна, истинска и много често намирам неща, които аз мисля и правя в нейните клипове.

8. PolandbananasBooks и emmabooks. (Канал И Канал, това изобщо не е готино)
За да не ги правя отделно, защото те за мене са на равно положение, реших да ги сложа на едно.
Покрай тях се запалих още повече по книгите и най-редовно гледам видеата им.

9. Madeyewlook. (Канал)
Обожавам я просто. Нея мога да я нарека наистина креативна, талантлива и оригинална. Едва ли някой ден ще се рисувам като нея, но това не ми пречи да ми харесва и да я следя. Ако не я знаете моля кликнете горе на линка, защото е страхотна.

10. Emil Conrad. (Канал)
Много се чудех дали да го сложа, но когато го следя редовно - трябваше. Няма да обяснявам какви видеа прави, защото сигурно не е останал човек, който да не го познава. Може и понякога да се комерсиализира повече, но ми е интересен и забавен, и чудесно си убивам времето с неговите видеа.

11. Grace Helbig. (Канал)
Бях абонирана за нея, но разбира се не следях редовно. Това не ми попречи да си изгубя един ден в гледане на видеата ѝ. Зарежда ме положително и ме кара да се смея много. 

Това бяха моите любими Ютюбъри, а в коментарите можете да напишете вашите. Ще се радвам да ги видя, пък и може да открия някой нов! :)



You Might Also Like

0 comments