Top 5 Wednesday: Books You'll Never Read

August 31, 2016



Здравейте,
И аз реших да опитам с този вид постове отново, тъй като имам доста подходящи за тази тема. За тези от вак, които не знаят Top 5 Wednesday е ежеседмично събитие с предварително зададена тема, а официалната група е в Goodreads със същото име.

П.С. Моля ви не ме убивайте за някой от отговорите!

1. "50 нюанса сиво" на Е. Л. Джеймс - нямаше как да я пропусна. Дори не искам да казвам каквото и да било, тя сама си говори за нея.

2. "Вината в нашите звезди" на Джон Грийн - дали защото всички говореха за нея и за бързото популяризиране, което имаше, но нещо тази книга хич не ми допаднаи нито ми е интересно, нито любопитно, а знам, че на много хора им е любима. Е, аз не искам да давам шанс.

3. "Братството на черния кинжал" на Дж. Р. Уорд - тези, които следят постовете ми или ме познават ще разберат защо, а за другите: Прочетох първите две книги и от втората бях бясна и разочарована, заради героите, което ме накара да нехаресвам цялата поредица.

4. "Здрач" на Стефани Майър - сигурно се очакваше! Нямам нищо против поредицата, но не мисля, че ще ми допадне и си заслужава моето време.

И да пусна още една бомба ...

5. "Фенка" на Рейнбоу Роуъл - абсолютно същата ситуация като книгата от втора позиция. Много популярна за бързо време, безинтересна за мен, че дори се дразня понякога, а не знам защо.

You Might Also Like

2 comments

  1. И аз нямам никакво желание да прочета книгите, които си изброила на първите три позиции - особено нюансите! Колкото до "Фенка" - тя е една от любимите ми книги, съжалявам, че не ти е допаднала :( Много интересен пост, между другото! Надявам се да виждам повече такива <3

    ReplyDelete
  2. Не знам дали е за добро или зло, но съм чела всички без "Фенка". ;д И Братството е много хубава поредица, не знам защо толкова не харесваш Рейдж и Мери Лу. ;д

    ReplyDelete