1 Year My Unprofessional Blog :)

October 17, 2016



Здравейте!

Като изключим това, че напълно стана каша в главата ми с датите от месеца и за малко щях да пропусна деня,


всичко е наред. Или така си мисля...

Честит Рожден ден на блога!!! :)

Изминаха 12 месеца от както започнах блога и се чувствам горда, че успях да го задържа, а не да го зарежа още на първото тримесечие. Беше създаден с цел да си споделям мнението за нещата, които ме вълнуват (понякога емоциите ми идват в повече) някъде, а тъй като по онова време не се чувствах уверена в говоренето, писането беше една много добра идея. Мога да кажа, че това е мястото, където се почувствах свободна тогава.
Сега една година по-късно мога и да си говоря, но някак си писането има по-голяма сила върху мен - въздейства повече.

През тези изминали месеци споделих неща за себе си, за филми, книги и един куп други работи, които надявам се са ви били интересни.
Също така се запознах с много нови хора с еднакви интереси като моите, на които постовете в блоговете са ме спасявали не един или два пъти от скуката или са ми давали идеи, или сила (reading slump, ти ужасно нещо!) да продължа.

И понеже не знам вече какво да кажа, тъй като очевидно в момента имам проблем с думите направо отивам към финала на този пост ...

Благодаря на всички, които са чели и още четат, или следят от време на време блога и това, което споделям, за хората, които са написали поне един коментар огромни благодарности (коментарите ме радват много), на тези, които споделят постовете и на всички останали, които по един, или друг начин някога са били в блога!

От тук нататък ще гледам да има още по-голямо разнообразие от постове, поредиците като: Любими герои/сериали и т.н, и Непрофесионално ще бъдат продължени с още теми, които надявам се ще ви бъдат интересни и полезни.

И да това е. Една година измина, идва следващата с нови приключения, така че си пожелавам да остана постоянна и да продължа с това, което ми носи щастие за момента.


You Might Also Like

9 comments

  1. Честита първа годинка на блога ти :) и ти пожелавам още много години да продължаваш да го поддържаш и да пишеш интересни постове.Самата аз много харесвам публикациите ти и винаги ми е интересно да ги чета.Желая ти много много много ... успехи :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря за милите думи!!! :)

      Delete
  2. Честито и от мен :)За пожелания, нека блогът ти да се радва на много четения и още много рождени дни!

    ReplyDelete
  3. Честита първа годинка! Аз забравих рождения ден на моя XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Може ли такова нещо?! Благодаря!

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Честито и от мен!!

    ReplyDelete