Book Haul + Какво чета в момента?

October 03, 2016


Здравейте!

Тъй като се върнах от Америка преди няколко дни и вече е традиция да си поръчвам книги накрая на лятото, а също и направо да си купувам от тук от книжарниците (Без контрол. Не е за предпочитане да се пускам на място в близост до книжарница, защото разбирате ли не мога да си тръгна с празни ръце), реших да направя един haul пост, заедно с книгите, които съм почнала да чета в момента.
Нека да започваме...

1. Six of Crows - Leigh Bardugo
След като едва не станах емоционална личност благодарение на Трилогията Гриша реших да дам шанс на още една поредица?, за която не съм видяла нищо лошо. Надявам се и аз да остана доволна от нея.

2. Spelled - Betty Schow
Търсих си книга за в самолета и попаднах на тази в книжарницата, докато търсех книга на Риърдън, а именно - "For Magnus Chase: Hotel Valhalla, Guide to the Norse Worlds".
Уви, единственото негово, което намерих беше "Похитителят на мълнии". 
Но като видях тази и при положение, че се разказва за Оз, а вие знаете моята слабост към този свят, изобщо не помислих втори път. Прочетох първите няколко страници и ми хареса, а главната е от мой тип, така че очаквам нещо хубаво да излезе.

3.  Poison study - Maria V. Shneider 
Научих за книгата от Саша (abookutopia). Резюмето със сигурност привлича внимание, а и доколкото видях главната героиня я слагат при силните или т.нар. badass героини, така че и тук очаквам нещо положително. 

4. и 5. Sever/Fever - Lauren DeStefano (The Chemical Garden Trilogy)
Нямаше как да не ги поръчам, след като първата ми хареса толкова много и завърши висящо, гризейки моето любопитство. Този път си поръчах направо и третата, за да не чакам отново една година.

6. Yellow Brick War - Danielle Paige (Dorothy Must Die #3) 
И тази книга беше също толкова нетърпеливо чакана. Очевидно авторите се наговарят да ме държат в напрежение. Отново ще се завърна в любимия ми свят, който е с краката нагоре в очакване да се подреди.

Това бяха книгите, които си поръчах от Book Depository.
Сега следват двете, които чета в момента, от които едната (Гневът и зората) ми беше любезно предоставена от Памела (Благодаря, нищо че майка ми реши, че ѝ се четат приказки и не иска да ми я даде вече втори ден).
Има вероятност книгата да ми хареса, тъй като е по-различна от това, което по принцип чета, а и героите са доста интересни и остроумни.

И последна, но не и на последно място (може би) е Двор от Мъгла и Ярост, която си я закупих от тук след няколко часа прекарани в мислене дали да си я вземе и един сън, в който си я купувам. За тези, които са нови ще кажа, че с Фейра не се разбирахме много в първата книга и връзката ни е омраза-омраза, но ми хареса как започна в тази, та чак започнах и да я разбирам и да ѝ се поставям на мястото. Само дано няма деградация както в първата, че вече не знам какво ще правя (Мазохистът в мен ще иска и следващата част по простата причина, че колкото и да се дразня, толкова съм и любопитна да разбера какво ще стане, пък и вече излезе и резюмето на третата книга в Goodreads. Така че харесала-не харесала втората, третата ще бъде взета.)

Е, това е, което чета в момента. Комбинациите ми винаги са странни, но пък се наслаждавам еднакво и на двете.

В коментарите може да споделите коя/и книга/и четете вие в момента :) 

You Might Also Like

0 comments