The Pastry Book Tag

October 24, 2016


Благодаря на Кая, че ме е тагнала за този вкусен таг!
От своя страна ще тагна: Юли, Ади и Теди :) 

1. Кроасан: Книга или поредица, която всички обичат.
"Академия за вампири" казвам без да се срамувам, защото досега не съм чула някой да каже нещо лошо и второ ако някой го направи не знам колко храна от хладилника му ще оставя. (Не искам да съм лоша, но ако ми кажете, че нещо куца в Академията, то със сигурност най-малкото е, че ще хвърля стол към вас в главата ми :)) 

2. Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало.
"Двор от ярост и мъгла" - така, така, така ... Знаете за моята скъпоценна и лигава приятелка, която изобщо не мислех, че ще стане нещо повече от нея. Ами случи се чудо и книгата ме изненада повече от хубаво. Това е една от целите на книгите, да има в нещо в тях, за което дасе хванеш и да кажеш "Ето за това чета!!!" , а не само хленчеща тинейджърка, където трябва все някой да я спасява. 

3. Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите.
"Вечна любов" aka най-голямото ми книжно разочарование досега. Все още една малка част от мен изпитва неприязън към тази книга. Не намирам по-подходящ отговор на такъв вид въпроси освен нея. 

4. Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислела едно, но се е оказала съвсем друго.
"Гордост и предразсъдъци" - за човек като мен, който не е фен нито на класиката, нито на романтиката е странно да започне да чете тази книга, но бях вдъхновена след филма. Не съм я довършила, но до там, където стигнах, книгата не се оказа онова скучно нещо, за което я мислех и с радост бих я завършила. 

5. Еклер:Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание. 
Все си мисля, че трилогията "Гриша" не получава вниманието, което заслужава, а също и "Dorothy Must Die" - и в двете поредици злодеите са най-добрите, които съм срещала. 

6. Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна: 
"Адските устройства" и преди да ме опровергаете ще кажа, че просто за непосветен човек като мен в света на ловците на сенки ми беше доста сложно да навляза в него и да събирам всички връзки. За щастие, това не ми попречи да се насладя на книгата и да рева като бебе накрая. 

7. Наполеон: Филм или сериал, базиран на книга, които харесваш повече от самата книга. 
"Дневниците на вампира" - сега след като съм изгледала сериала и научавам как всъщност се развиват нещата в книгата не мисля, че ще мога да я изтърпя. 
"Дяволът носи Прада" - книгата съм я почвала два пъти и всеки път стигах доникъде, за разлика от нея филмът ми хареса много повече и то още от първия път. Самата книга ми се струва доста тежка и сякаш е изпълнена с ненужни описания. 

8. Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна.
И аз като Кая ще отговоря, но направо с 100% , че в книгите, които чета действието се развива в различна от моята страна. 

9. Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искала да опиташ. 
Не си спомням много добре, но в "Стъкленият трон" имаше едни шоколадови неща, които ми направиха впечатление, а също и тортата, която Селена направо си отмъкна от стаята на Дориан. (А, си мислех, че ще пропусна да го спомена. Поредно разочарование...)

You Might Also Like

0 comments