NY Times By The Book Tag

October 12, 2016



Благодаря на Юли, че ме е тагнала! :) 

1. Коя книга е на нощното ти шкафче? 
Книгите в момента са две: "Двор от Мъгла и Ярост" и "Гневът и зората" - търпеливо, чакат да ги довърша. 

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете? 
Трилогията "Гриша" със сигурност оказа доста голямо влияние на мен и емоциите ми.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автора - мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Сара Дж. Маас и ще ѝ надуя главата за Дориан и особено за възлюбената, която имаше в "Огнената наследница". Но като махнем това не знам какво искам да знам, със сигурност ще измисля някакъв глупав въпрос на място.

4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат? 
Чак да изненадат - не, по-скоро ще са не на място до другите. Например: "Перфектна Химия", "Правилата на привличането", "Верижна реакция". До останалите фентъзи някак странно стоят, но ...

5. Как организираш своята библиотека? 
Няма определен ред. По принцип е по поредици и както ми дойде на мен.А има и доста натрупани една върху друга, поради късите рафтчета.

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел дадена книга?
Ами по принцип двете от нощното  шкафче не бяха изобщо планирани, а дойдоха неочаквано, защото не мога да се спра или са ми я предложили.
Six of Crows трябваше да е това, което чета в момента, ама не.

7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?
Която не съм довършила: Проклятието на тигъра
Разочарование: Къде си, Аляска - очаквах повече ...

8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш? 
Влекат: Трилъри, приключенски, фентъзи, криминални.
Избягвам: Романтичните (те направо са си фантастични за мен по някой път)

9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя? 
Хмм .... нямам си абсолютно никаква идея.

10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?


You Might Also Like

0 comments