C2C: It's beginning to look a lot like Christmas

December 01, 2016



Здравейте!
Да, това ще е поредния Blogmas пост, но ще се преживее. Тази година за първи път и аз реших да се включа в това събитие, защото разбирате ли аз обичам коледните неща. Видеа, постове, картинки, постове, филми, схванах те. Дори повече от самата Коледа. Не знам дали е от годините или нещо ме е ударило по главата, но да такава е реалността.
Заради това мое забавление (приятно ми е!) реших да направя постове, свързани с Коледа и понеже за по-оригинално име не се сетих останах на C2C (Countdown to Christmas), където всеки пост ще е свързан с определено коледно нещо (книги, песни, музика, храна или каквото дойде като вдъхновение). И така без повече пълни приказки да се запътваме към главната част на този пост, който ще е за коледната украса и нещата, които правят градовете и стаите вкъщи с една идея по-уютни.

И като казах това изобщо няма да ви лъжа, че аз елха не украсявам и ако зависи от мене няма и да има, но благодарение на майка ми всяка година изкуственото ни дръвче стои изправено и знам, че ме гледа сякаш ме съди, или ми се подиграва. Въпреки това, винаги ми става по-хубаво като го има, нищо че съм му голям противник. Разбира се, когато бях малка имахме си истинска елха и като голям опортюнист винаги исках най-голямата, само че не разбирах, че тя идва и с най-голямо почистване на игличките, които падат, а те са си доста.


Винаги за мен ми е било по-забавно и приятно да украсявам стаите с коледни фигурки, гирлянди, лампички (тази година още не съм си взела, но и това ще стане!) и всякакви подобни. Носят ми повече настроение и уют. Едвам дочаках магазините да напускат тези красоти тази година. Като ги гледам искам да изкупя поне половината от тях и колкото и да взема винаги връщам по нещо, защото аматьора по домашен декор/дизайн решава, че не знае какво да прави с въпросното нещо и по-добре да се отправи към щанда със сладките работи, които са в коледна опаковка и изглеждат една идея по-вкусни. Също така знам, че флаконите със сняг, както и да се водят, са забранени в нас. По простата причина, че една година направих мазало с "качествата" ми на творец, а и това нещо се измиваше по най-трудния възможен начин, така че няма повече снежец в нас. За това пък мога да си хвърлям памук колкото си искам. Аз си го събирам после естествено.
Друго нещо, което е задължително е ароматната свещ с ябълка и канела. Няма нещо по-вкусно от това според мен, е освен коричките от мандарини/портокали, на които си спомогнал да се обелят преди това. Веднага ги свързвам с Коледа и зимата тези аромати, независимо по кое време на годината ги усещам. Те са си част от този период и няма кой да ме убеди в обратното.
И след като споделих какво ми носи настроение и удоволствие да си седя в нас да преминем към това, което се случва навън.

Говоря за украсите по сградите, елхите по центровете на градовете, които си имат специален ден, на който им се палят светлините и е като малка Нова година. Винаги присъствам на това събитие, харесва ми как всяка година правят нещо, макар и много малко, но различно от предишната година.
Със сигурност хората, които си украсяват фасадите и терасите на къщите, правят прибирането ми до нас в зимните вечери с една идея по-приятно и не толкова страшно. Винаги съм се радвала на различните лампички и фигури, с които хората си носят настроение хем на себе си, хем и на нас преминаващите покрай тяхната собственост.
Любими са ми и украсите по кафенетата, магазините, различните офиси. Ако съм в кафе, което има хубав коледен декор почти ми е невъзможно да стана и да си тръгна. И не сам защото знам какъв студ ме чака след като изляза навън, ами и защото малко или много си се чувствам уютничко.
Въпреки, че понякога няма по-уютно и приятно чувство за мен от това да се прибера в нас да си облека пижамката и да си легна в леглото, да си се завия и да си чета нещо, или направо да си заспя. Особено когато навънка са минусови температури.



В края на краищата всъщност за каквито и украси да говоря, нищо няма значение ако я няма топлината (не говоря метафорично), ако ми е студено и некомфортно не ме интересува ако ще пред мен да е и най-красивото коледно дръвче, което да е украсено с фигурки, направени като парчета от пица.

И на края ще кажа, че въпреки понякога да нямам изобщо коледно настроение и едва ли не да завиждам на хората от видеата, се сещам, че ако не го носим в себе си едва ли ще го открием някъде другаде. Ако вие не си го направите коледно и приятно, няма кой отвън да ви го направи. Трябва да положите усилия от вас, а ако тези около вас не искат да откликнат и сте принудени да ги търпите ... имате Интернет и социалните медии. Коледа не се състои само до време със семейството, тя е повече от това. Не е и традиция. Тя е поредния шанс, който живота ти дава да преосмислиш направеното досега, да претеглиш поне малко нещата преди 31 декември и да започнеш с малки крачки да се подготвяш. 
Украсявайте така както ви е приятно и ви харесва, бъдете с тези, дори и виртуално, които ви карат да се чувствате щастливи и нека всичко около вас да започва да изглежда сякаш Коледа е вече дошла! 

С този пост давам началото на Броенето до Коледа, 23 дни още до нея и 30 до Нова година, вие решавате как ще изживеете последния месец от 2016г. Един съвет от мен ще ви дам и той е "Дерзайте и не съжалявайте за нищо, Стореното - сторено. Живейте сега!" 

Надявам се поста да ви е бил интересен и приятен за четене! 
В коментарите може да напишете какво ви носи усещане за Коледа и кое нещо чакате с нетърпение всяка година по това време? Ще ми бъде изключително приятно да прочета вашите отговори! 

You Might Also Like

0 comments