Basically What I Like Other Than Books (and Food) aka Top 5 Wednesday

February 01, 2017



I know, I know it's impossible for me to like something that is not fictional or full of carbs but today I'll prove that as much as I can!
This is going to be my first Top 5 Wednesday post for this year and the topic is Current Favorites that Aren't Books. Let's see what I've been loving lately ...

1. And I FAILED!!! Because a new favorite of mine and that is cake(what kind of a creature I'd be if I don't!) in all of its glory, types and flavors. Especially with eclairs. I have to stop myself from going on about this because my heart and soul are ready to cheat every single day because of it. And I'm a person who likes salty things ... 



2. Favorite New Tv Show - Emerald City.
I'm a Wizard of Oz's trash so I if I see something that includes it or is inspired by it, or anything like that I have to watch it, read it, eat it or whatever it needs to. 
Basically is about 20-year old girl named Dorothy Gale who wants to improve her relationship with her mom. While she is looking for her mother she is swept by a tornado and lands in a mystical world. Yeah, nothing new you may say BUT you're wrong. That's just the beginning the more you're walking on the yellow brick road the more interesting it gets. It's a great kind of a retelling that you must check it for yourself! :) 

3. My hat is my new bestfriend. 
I don't know if I can survive this weather without it. When you are a person that wants to get out even when your feeling that may be you are going to freeze somewhere on your way, you need at least a little protection for your ears and head. Not to say that it keeps my thoughts in place as I like to think. And another plus is that my brain doesn't freeze. 
Bless the winter hats! 

4. The newfound wonder or at least new for me is the eyebrow liner
Bless that thing too. Who knew that the difference could be so big . I didn't expect it! I must have lived under a rock or something, or had to try it earlier on me because on the other people it didn't seem to be so drastic.


5. And another new friend of mine is miss Curling Iron
Finally I found something that I'm using almost every other day to do my hair. I know it's not healthy but what in this world really is?! I curled my hair before but not the whole of it just a couple of pieces and for Christmas I did it all and Voila!, can't comeback since then.

So that was my top 5 random favorite things at the moment in the comments you can share your or leave a link to your post! :)


И ето ме отново с един пост, в който не се говори за книги, защото темата за днес е "Пет любими неща, които не са книги". Естествено малко ми е трудно, тъй като по-любими неща от книгите и храната нямам засега, но нека да видим дали ще измисля поне 5.

1. И отново започвам с храна! ПРОВАЛ! Мислех, че ще издържа, но това беше първото, което ми дойде на ум. А най-любимото пълно с въглехидрати, даващо ми щастие в момента е тортата, най-вече еклеровата. Не знам откъде я развих тази любов, но пък с всеки изминал ден тя става все по-голяма.

2. Emerald City.
Нов сериал по NBC, който е вдъхновен от "Магьосникът от ОЗ", така че нямаше как да го пропусна. Въпреки че отначало почва като приближаваща се до класиката версия, идеята и развитието са напълно оригинални. Става дума за Дороти, която е на 20 години и иска да се подобри отношенията с родната ѝ майка, но когато отива в дума ѝ, за да я потърси започва буря и торнадо се появява. С няколко думи Дороти се озовава в Оз, благодарение на торнадото, но си има и придружител - едно полицейско куче. От тук нататък започва нейното приключение, колкото повече върви по жълтия път, толкова повече завръзки се получават. Ако търсите нещо ново, трябва да му дадете шанс.

3. Зимната ми шапка, която се превърна в най-добрия ми приятел. 
Аз съм от хората, които искат да излязат навън независимо, че има възможност да замръзнат. Но поне с една идея гледам да ми е по-топло и да издържа на студа по-дълго. А шапката ми е чудесен партньор, за да го постигна.

4. Молив за вежди.
Редовно си гледам клипове на т.нар. beauty гурута (американски най-вече) и винаги ми е било странно защо се държи толкова на попълването на веждите, докато един ден от чисто любопитство не си взех и аз един молив. Не знам как съм живяла преди без него, но сега ми е трудно и разликата се забелязва толкова ясно.

5. Маша за коса. 
Да, къдрила съм се и преди, но само отделни кичури, защото просто ме мързи (във всеки пост трябва да спомена това нещо), но на Коледа я накъдрих цялата и ми хареса страшно много. Сега гледам да я щадя и за това по-рядко я къдря и всеки път се получава по различен начин. Въпреки това ми харесва.

Е, това бяха моите 5 любими неща, различни от книги. В коментарите може да ми напишете вашите! :) 

You Might Also Like

0 comments