Top 10 Favorite Couples (TV Series + Books)

February 14, 2017



Да, вече се появиха много подобни постове по блоговете (Кая, Нора, Ралица), затова и аз ще използвам този празник, който няма да бъде празнуван от мен като извинение да си пробутам и да поговоря за любимите ми двойки. Повечето от тях са ме докарвали до нервен срив и съм чакала следващия епизод само за да разбера дали ще тръгнат по хубавия път. В повечето случаи съм чакала със сезони това да се случи, а пък да не говорим при книгите, където чакам по година за следващата ... Защо винаги трябва да е толкова драматично и трудно, щастливия край да е някъде далече в бъдещето, ако изобщо го има, разбира се. Ако го няма единствено Tumblr може да ме спаси. Но засега да спрем с моите глупости и да преминем към двойките, като ще започна първо с книжните.


1. Алина и Мал.(Трилогията Гриша)
ОБИЧАМ ГИ! Те ме изпълниха с толкова много чувства, някои от които не знаех, че могат да съществуват в мен. Отделни моменти между тях ми бяха толкова мили и сладички, а друг път исках да мога да ги дръпна и двамата, за да се осъзнаят. Сигурно не съм намирала по-интересна двойка, за която да ми е толкова приятно да чета и да чувствам едновременно, затова виня единствено Лий Бардуго, която описва чувствата и емоциите на героите по един уникален начин, чрез който няма как да останеш безразличен.

2. Роуз и Дмитрий.(Академия за вампири)
Нужно ли е да обяснявам?! При тази двойка има толкова много любов, че тя се излива на огромни вълни. Пожелавам на всеки да намери такъв човек, който да го обича както Роуз обича Дмитрий и обратно. Любовта им е невероятна и толкова силна, че няма нищо, което да може да застане на пътя ѝ.

3. Оливия и Джон Брийд. (Прелестен мрак/хаос, Прелестно изкупление)
Харесах Оливия още веднага като се появи в "Прелестен хаос", но за съжаление с Джон трябваше да изчакам следващата книга, за да ми допадне. Той далеч не се оказа това, за което много хора мислехме, че е и това е добре. Имаха само няколко момента, които ми бяха напълно достатъчни, че да ги харесам, защото те са перфектни един за друг и се разбират толкова добре. Изключително приятна двойка.

4. Сесили Херондейл и Гейбриъл Лайтлууд. (Адски устройства)
Нямаше как да не ги включа, защото двамата са просто перфектни. Нямах търпение за момента, в който ще се съберат и се надявах толкова много това да се случи по-скоро. Харесвам ги и двамата още с появата им. Те се допълват толкова добре.

5. Елин и Роуан. (Стъкленият трон)
Въпреки че отначало ми беше странна тази двойка, защото Роуан още беше като дивак пуснат в града с напредването на историята и с неговата промяна си промених мнението. Елин се нуждае точно то такъв човек като него и не мисля, че някой друг щеше да изиграе ролята на мъж до нея по-добре от него. Двамата са преживели толкова много и по отделно, и заедно, така че е напълно нормално да се разбират толкова добре.

И сега дойде времето за любимите ми двойки от сериали. Ето ги и тях:

1. Керълайн и Клаус.
Колкото и да обичам Стефан, и да съм прекарала дни в мисли как ще се развият нещата между него и Керълайн, в сърцето ми Клаус ще е перфектната половинка на блонди. Нека съвсем избягаме от факта, че съм я шипвала с абсолютно всеки, с който е била в шоуто. Но точно Клаус и Керълайн нямаше как да не ги харесам, защото химията между тях и отношенията им са толкова невинни и естествени, че не ти дават право на друго мнение. Прекарала съм прекалено много време в Ютюб и Tumblr да гледам неща на тях двамата, истинска черна дупка си е, защото феновете са толкова креативни, че чак ми става тъжно като знам, че това са само фантазии, а не е реалност. И все пак въпреки всичко, Керълайн и Клаус си ми остават като една от ТОП двойките, която обичам.


2. Хана и Кейлъб.
Кейлъб не беше само глътка свеж въздух в живота на Хана, а и в моя. Особено след като се завърна по-хубав от всякога. Да, пропуснах последните серии и сезон като цяло, но просто някъде магията на сериала изчезна. Това съвсем не означава, че чувствата ми към героите са се изпарили, защото още си спомням колко ентусиазирана бях за всяка следваща серия от сериала. Колкото и да им пробутват разни други хора, няма да се получи нищо красиво, защото Хана и Кейлъб са създадени един за друг.


3. Алисън и Скот. 
Teen Wolf ми е любимия сериал, който не ме е разочаровал досега нито веднъж. Харесах героите още от първия епизод и разбира се нямаше как да не заобичам и двойките по-късно. Алисън ми е любимата женска героиня от сериала, а Скот си го обичам просто и не знам как да го обясня. Беше ми много тъжно на края и плаках заедно със него. Любовта им беше една хубава, тинейджърска и пълна с приключения.


4. Алек и Магнус. 
Единствената гей двойка, която подкрепям и харесвам. Ако гледам сериала то ще е само заради тях, а аз отново го прекъснах, защото не може и не може да ме хване. Не ми е интересен. Ако зависеше от мен бих могла да си гледам само Магнус и Алек, и понякога да ми включват и Саймън, защото те тримата правят сериала, а също и Изабел. Няма сцена с Алек и Магнус, която да не съм превъртяла по няколко пъти, за да я гледам отново. Актьорите са страхотни, сцените също, връзката, която се развива между тях е едно от малкото неща в сериала, което е изградено перфектно.


5. Ани и Лиъм. 
Двойката, която не можех да понасям в началото, а после като се разделиха и почувствах химията помежду им до последно се надявах на чудо. Сигурно на никоя друга двояка не съм отделила толкова много мисли колкото на тази, но все пак бях в гимназията по онова време. Щастливият край се случи на края и всичко се подреди сякаш продуцентите мен слушаха и не можех да съм по-щастлива от това. Те двамата си бяха упора и истински приятели през целия сериал, и доказаха толкова много неща, че нямаше как да не остана безразлична и при тях. 


Е, след като си излеях чувствата мога да продължа и да чакам финалните серии на три от сериалите. 

В коментарите може да напишете вашите любими двойки! 

You Might Also Like

7 comments

  1. Сесили и Гейбриъл!!!! ♥♥♥

    За Клаус и Керълайн съм напълно съгласна! Много харесвам Стефан, ама Клаус определено е нейната сродна душа...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Абсолютно вярно! Това е двойката на феновете, все пак. :дд

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Много интересен пост!На същото мнение съм за Алисън и Скот, определено това е една наистина сладка двойка.. и просто не мога да възприема Кира и Скот заедно.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Напълно съгласна, нямам нищо против Кира, но не ми отиват със Скот. :)

      Delete
  4. Дааа, Хана и Кейлъв. Какви са тези работи със Спенс и оня Джордън??? Хора, очи нямате ли?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Единствено си шипвах Хана с Холбруук, но това беше за малко. Най-много се издразних на това със Спенсър. Много груба шега беше това :дд

      Delete