Favorite songs from Disney Channel's shows and Original Movies

June 01, 2017


Първата реакция, когато кажа на някой, че гледам Disney Channel понякога е безценна. Все едно този канал е с контрол за годините, и когато минеш определени рождени дни не можеш да го следиш. Е, аз съм винаги в опозиция на нещо, което не смятам, че е нормално. Така че, когато вдъхновението за този пост ми дойде бях малко 50-50 дали да го направя, но после пък си помислих "Защо не?" и ето ме сега. За Дисни години няма!, а това гласи и за много други неща, ако ви се играе на "Не се сърди човече" - играйте, ако ви се пие сокче Калифорния, или както там го водят в момента - еми пийте. Почти всички неща, които сте правили като по-малки, някои от тях можете да правите и сега. Стига да може да премахнете това сериозно изражение от лицето ви и да се освободите от мислите на тема "Какво ще кажат другите?", защото това нито ви плаща сметките, нито нищо, а само ви пречи. Така че давайте смело!!

И е време да спра с житейските си уроци (ако има желание бих направила и такъв пост), и да започна с темата на поста, която е за любимите ми песни от сериали или филми на Дисни. Ще ги направя до 10. 
Нека да започваме ... 

Бях огромен фен на Shake It Up и ме е яд, че приключи след третия сезон, защото беше много свежо и различно от останалите ситкоми. А тази песен ми носи много спомени и хубави моменти, така че понякога си я пускам, за да се почувствам по-добре. 

2. Descendants Cast - Set It Off (Disney's Descendants)
Чаках с нетърпение филмът за "Наследниците" да се излъчи в България, а благодарение на Дисни, които обичат да пускат новите филми по няколко пъти, си се нагледах стабилно. Беше ми много интересно да вляза в този свят и да го видя през други очи. Героите от филма са оригинални и е изключително приятен за гледане. Ще кажа само, че тази песен съм я слушала толкова много пъти, че дори съм правила упражнения на нея. I know!

3. Sofia Carson and Sabrina Carpenter - Wildside  (Adventures in Babysitting 2016)
Този филм също имах голямо желание да го гледам, а по онова време (Лято 2016) бях в Америка, така че не чаках много и го изгледах още на премиерата му. Беше доста интересен, забавен и ми хареса, че имаше приключение в него. А за песента, е, тя е от тези, които ми подобряват настроението и е чудесна за лежерен слънчев следобед.

4. Olivia Holt - Time of Our Lives (I Didn't Do It)
Не бях огромна фенка на ситкома, но пък когато съм попадала на него ми е било интересно, така че не е един от лошите.В песента пък ми харесва текста, а и музиката е жива и подходяща за много дейности. 

5. Sabrina Carpenter - Stand Out (How To Build A Better Boy)
Ужасен филм! (Да, и аз не си вярвам, че го казвам) През повечето време исках да удуша главната героиня, която беше напълно отчаяна, поради факта, че няма с кой да отиде на бала. Ох, каква болка за умиране! Добре, че останалите герои спасяваха положението. Колкото до песента - отново текстът ми харесва, а и Sabrina Carpenter е от малкото звезди от новото поколение на Дисни, която наистина има някакъв талант. 

6. Sterling Knight - Hero (Starstruck) 
Обожавам този филм и не знам как бях забравила за тази прекрасна песен, която завинаги ще си има място в сърцето ми. Ако някой някога ми я изпее, това ще е краят ми!! Уникална, сладка, хубава и смислена..... Ааааа просто е перфектна! Като цяло всичките песни от този филм са страхотни! 

Нямаше как да оставя и класиките в игралните филми на Дисни, особено след като са любими на толкова много хора. Това е може би най-любимата ми песен от "Училищен мюзикъл", нищо че с Габриела не постигнахме съгласие ... Песента е толкова сладка и мила, а после изведнъж става много силна и вдъхновяваща по някакъв начин! 

От този филм мога да извадя толкова много хубави и любими песни, че поста ще стане прекалено дълъг. Спрях се все пак на тази, защото ми харесват гласовете и на двамата, колко силни и подходящи един за друг са. Завинаги ще си остана фен на Jonas Brothers, а Деми, нищо че понякога звучи като на auto tune ми харесва гласът ѝ. 

9. Miley Cyrus - Wherever I Go  (Hannah Montana) 
Само не искам сега да се разплачете, защото тази песен си е малко тъжна, особено когато я свързваш с хора от реалния живот. Но точно затова ми харесва, защото показва истинското приятелство и всичко свързано с него. Харесвам и мелодията, и текста.

10. Jonas Brothers - LA Baby (JONAS LA) 
ОБИЧАМ!ОБИЧАМ!ОБИЧАМ! Дано разбрахте чувствата ми и към песента, и към групата. Също ми носи хубави спомени и ме подсеща за моята обсебеност от Лос Анджелис по онова време. Някой ден ...! 

Е, това бяха част от любимите ми песни. Беше ми изключително приятно да си припомням някои от тях, а с тях и отминалото време, към което имам само топли чувства. Тези песни до голяма степен правят така, че да съм настроена положително към миналото. Там където са от филми има голяма вероятност, както споменавам на някои места, да харесвам и останалите песни. 
Ако искате още такива тематични постове (сериали, филми и т.н.) можете да оставите коментар! За първи път правя такъв пост и ще ми е интересно да разбера мнението ви. :) 
Също така сте напълно свободни да оставите и вашите любими Дисни песни и аз с удоволствие ще ги изслушам. 



You Might Also Like

0 comments