Защо харесвам есента :)

September 18, 2016


Здравейте! :)

Не знам защо, но през последните няколко години есента зае първото място като мой любим сезон. Това дължа със сигурност на клипчетата в Ютюб с есенна тематика и как се ядосвах, че и аз не се чувствам по същия начин като ютюбърите в клиповете. Сега вече нямам търпение за този сезон, въпреки че за мен всеки си има неговите хубави черти.

В този пост ще изредя нещата, които аз харесвам през есента. В коментарите вие може да направите същото. :)

1. Времето.
Ще започна с едно от най-любимите ми неща, а имено сутрините. Аз не ги обичам, аз ги обожавам. Може би всяка година с нетърпение очаквам есента поради тази причина. Харесва ми въздуха и усещането на есен сутрин, а и ме зарежда доста положително. И да вметна, че сутрините за разходки по това време ми харесват на всяко място от големия и забързан град до селцата. Ако не сте усетили имате шанс тази година, просто спрете за миг и дайте шанс.

2. Дрехите.
Да живеят кожените якета и якетата по принцип, или просто жилетките от всякакъв вид. Кецове, боти, обувки, дънки, блузи с дълги ръкави, слуитчъри. Едва ли само аз харесвам дрехите, които се носят през този сезон. Да живее също и новото ми приятелче Pinterest, което ми дава по над сто идеи. (Новата ми мания).


3. Сериалите.
Разбира се, че ще ги включа и тях. Особено ако са завършили на ръба. Тази есен два от сериалите ще са ми горчиво-сладки Teen Wolf и Дневниците на вампира слагат началото на края и ще се реве. Мисля да дам шанс отново на "Ловците на сенки" и "Малки сладки лъжкини"(малко ме разочарова с предпоследния сезон) и ще видим нещо ново, защото иначе няма какво да правя с живота си, а книгите ще си ги прочета бързо и със сериали или без.

4. Приятелите.
Всички се прибират от някъде с толкова много истории, които чакат да бъдат споделени. Лично аз нямам търпение отново да се събера с приятелите ми и да ги нагушкам здраво.

5. Храната.
Тъжно е, че летните плодове (ягоди, малини, диня, пъпеши и т.н.) си отиват, а с това Юлия започва да се тъпче с вредните храни и тук там по някой зеленчук за разнообразие, добре де и ябълки ама тях ги ям за закуска. Това е може би времето(през зимата също), в което най-много ми се изпробват разни рецепти включващи канела, тиква, ябълки, круши и общо взето всичко дето е модерно за есента.
В коментарите ми напишете какво обичате да си похапвате по това време на годината.

Памела, това е официална и лична покана за тебе да се подготвиш, че съм насъбрала доста рецепти, които чакат да видят бял свят. :дд

6. Разходките.
Вече споделих колко е хубаво времето и ще добавя колко е идеално за разходки или просто за стоене навън особено на слънце. Да не добавям, че от разходките по гората може да си направите страхотни снимки, които да качите някъде из мрежите.

7. Есенна тематика на храни, декор и пр.
Не съм единствената сигурно, когато влезе в магазин като Джъмбо например и да се хване за главата(буквално). Не знам защо, но се чувствам като малко дете на Коледа и докосвам всичко и си се кефя сама, а пък на магазините за храни съм им любима, защото не мога да се спра да си купя барчета киткат в хелуинска опаковка, защото разбирате ли просто трябва. Може пък и да са различни. Лошо ми става като вляза в магазин на Bath&Body Works есенните им аромати са най-хубавото нещо на този свят, че чак главата ми се замайва, тъй като някой са им доста силни.

Е, в седем точки наблъсках и обобщих защо харесвам есента. Когато ми дойде идеята за поста все си мислех, че имам повече неща за изреждане и докато пиша това се сетих за Pumpkin Spice Latte на Старбъкс, която ми е любимата напитка като цяло от самата верига.
Ако се сетя нещо друго ще ъпдейтна поста, но засега е това. :)


Надявам се поста да ви е харесал и тази есен да ви бъде една от най-хубавите, ако не - вие си я направете! Нов сезон - ново начало! :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Задължително ще ги пробваме като се прибереш :D <3

    ReplyDelete
  2. Есента е и моят любим сезон! В списъка ми присъстват абсолютно същите неща (без напитката от Старбъкс, защото не съм я пробвала), плюс, бих добавала цветовете - оранжево, жълто, кафяво, червено... Това са едни от най - любимите ми цветове и винаги са ме зареждали.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Трябва да я пробваш!!! Да, за цветовете съм съгласна и аз :)

      Delete