Top 5 Wednesday: Books You Want To see As TV Shows

September 14, 2016


Относно какво искам да видя на телевизора си или в интернет да гледам съм малко раздвоена, поради това че героите няма да са както аз искам, но от друга страна пък искам да ги видя нещата на екран, а не само в главата ми.

1. Стъкленият трон - оставаше и да не я кажа, книгата заема специално място в сърцето ми и много искам да има и сериал по нея. Нужно ли е да казвам, че ме е много страх ако има кой ще изберат за Дориан?! и какво ще направят с историята? А ако Джули Плек(Дневниците и Древните) е продуцент ... Еми то ще се откажа направо да гледам.

2. Академия за вампири - филмът от една страна ми хареса, но от друга някои от актьорите можеха да бъдат и по-добре подбрани и да си отговарят на описанията. От тези книги също може да се получи още един страхотен сериал.

3. The Chemical Garden Triology - както съм казвала единствената антиутопична книга(поредица), която наистина смятам за такава. Ще ми бъде много интересно отново да вляза в този свят където е останал само един континент, а хората живеят до 25 години и то мъжете.

4. Адски устройства - имаме си "Ловци на сенки", но няма да откажа да видя и тази история. Но и тук пак има опасност да остана разочарована от избора на актьор за Уил, а да не говорим, че цялата драма може и да не се получи толкова добре.

5. Двор от рози и бодли - колкото и да не харесвам Фейра от първата книга и да не съм прочела втората, искам да видя света как ще го направят, а пък и може да се получи доста интересен сериал също като чета ревютата за втората книга.

Бих написала и още, но смятам, че те ще са по-добре за филми. В заключение - всяка книга може да се превърне в страхотен сериал стига актьордкия състав да е подбран точно и историята да се развива както си е.

You Might Also Like

2 comments

  1. Юли, ще има сериал по Стъкленият трон!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Знам, но това не пречи да си споделя желанието :дд, а пък и поста беше готов преди официалната информация за сериала. :)

      Delete