Ruler of Books Tag

September 11, 2016



Благодаря на Ева, Paris Love и Юли, че са ме тагнали! :)

1. Книга, която би накарала всеки да прочете: още от началото ще започна с двете поредици, които обичам най-много и това са "Стъкленият трон" и "Академия за вампири". Съжалявам, но това са много повече от някакви прости фентъзи историйки.

2. Част от направата на книга, която би променила/премахнала: "Двор от рози и бодли" още се измъчвам, че така се разви главната героиня. Винаги се дразня, когато стане въпрос за книгата.

3. Автор, който би искала да пише всички книги: по-скоро бих искала няколко автора да направят един (нещо като Волтрон :дд): силните героини на Сара Дж. Маас, начинът на писане и хуморът на Рик Риърдън и стилът на Касандра Клеър(за да ми е гадно).

4. Книга, която бихте занесли в "книжното мазе", за да освободите място на рафта: 
"Рубиненочервено" - нищо, че е съвсем тънка няма да се замисля втори път за нея.

5. Художник, който да илюстрира всички корици: да си призная никога не съм се интересувала от това кой е направил корицата, а само дали ми харесва или не. Но който и да е направил кориците на Гръцките богове/герои на Пърси Джаксън (американското издание с твърдите корици) е повече от перфектен.

6. Лице на литературен герой, което би сложила на пари: ако ме познавате се сещате кой ще кажа - Дориан Хавилиард, естествено.

7. Книга на 2016 от прочетените до момента: "Кралица на сенките", въпреки че "Падение и подем" почти е на равно с нея.

Ако все още по някаква чиста и необяснима случайност има някой, който не е направил тага да се чувства поканен! :)

You Might Also Like

0 comments