Любими героини от сериали/филми

September 27, 2016


Дойде ред и на женските персонажи.
Не съм ги подреждала в някакъв строго определен ред, а е просто изреждане, за която съм се сетила първа. И за да не се повтарям навсякъде ще кажа, че щом е в списъка всяка от тях е силна по свой си начин, хаплив език и умее сама да се оправя с проблемите си, но също и чувствителна, за да е поне малко нормално човешко същество.


1. Caroline Forbes (The Vampire Diaries)
Тя е една от първите, които ми хрумва за отговор на този въпрос. Харесах я още от първите епизоди. И за разлика от някой други героини (Елена!) нея продуцентите я поощриха до сезона, който се излъчва в момента и ме ядосаха много - заради идеята да използват бремеността й по този начин. Не можаха ли да замислят нещо друго или да ги бяха вкарали бебетата в Бони например?!(Ма, никой не ни слуша нас феновете иначе досега колко неща щяха да станат). Керълайн е прекалено "яка" за такова нещо, а и развалиха връзката й със Стефан(Безобразията им нямат край!). Дано й дадат малко щастие накрая и дано не завърши с Рик, че ще бъда бясна тогава!!!

2. Gretel (Hansel and Gretel: Witch Hunters)
Най-новото попълнение. Не очаквах нито тя, нито филмът да ми харесат толкова, но се случи. Препоръчвам го на всеки, който му се гледа нещо подобно на екшън, но в по-лек вид.


3. Allison Argent (Teen Wolf)
В поста за любимите сериали казах, че новите момичета не могат да я стигнат и все още го мисля. Тя беше уникална и когато разбрах, че си тръгва ми стана тъжно, но поне напусна сериала като героя, който беше! Въпреки че отначало беше малко безпомощна, по свое желание се научи да стреля и стана още по-чудесна, а характерът й не беше по-различен.


4. Lydia Martin (Teen Wolf)
Отначало ми беше странна, няма да го крия. За първи път виждах да слагат умна героиня за главна и то да е със самочувствие и всичко да й е отлично. Но с всеки изминал епизод я харесвах все повече и повече.



5. Katherine Pierce (The Vampire Diaries)
Катрин винаги ще ми харесва повече от Елена нищо, че беше лошата(Ако не стана ясно вече не бях особено голяма фенка на Елена). Бяха я направили със страхотен характер и както казах в поста за сериалите доказателство, че външността не е всичко. Знаеше как да постигне всичко, което искаше, въпреки че на няколко пъти беше доста наивна и за това си изпати, но като цяло невероятна! Оцеляваща - тя сама го каза.


6. Eleanor Henstridge (The Royals)
Може би най-различният персонаж от изброените до тук, но все пак притежаващ същите качества, които се проявяват по един или друг начин. Ако не сте толкова осъдителни ще видите, че зад цялото й поведение има толкова много причини и как за двадесетте епизода преминава през толкова много, но си остава просто обикновен човек, който познава себе си по-добре и намери някой, на който да има доверие(докато стигне до това състояние ме нервираше много!). 

7. Blair Waldorf (Gossip Girl)
Няма как да не я спомена и нея. Все пак това е Блеър. Когато започнах сериала не мислех, че тя ще ми хареса повече от Серина, но това е факт. Е, имаше моменти, в които ѝ се ядосвах, но те бяха малко. Въпреки това мога да кажа, че напълно харесвам характера ѝ и я подкрепях почти за всичко.

You Might Also Like

0 comments