10 Любими корици / Top Ten Favorite Covers || Pt.1

May 02, 2017



Отдавна исках да направя пост свързан с любимите ми корици и нямаше как да пропусна, когато видях темата в Top Ten Tuesday. Повече информация, както винаги за събитието можете да намерите ТУК.
А сега да продължим с книгите, които са наслада на очите ми и ако имах повече свободно време бих го изхабила в гледането им ....




1. Среднощна корона
 Изобщо не очаквах корицата на тази книга да се превърна в любима, защото: 1) не съм фен на червеното; 2) на твърди корици я бях виждала и я харесах твърде много, за да дам шанс на меките; 3) изобразен е човек, а всички знаем колко внимателен трябва да си, когато правиш нещо такова. След това, разбира се, като започнах да я чета и ми стана любимата от поредицата, че дори се задържа доста дълго и все още я смятам за наистина добра книга, нещо ми стана и като погледнах корицата в сравнение с другите две - "Стъкленият трон" и "Огнената наследница" се оказа, че ми харесва. Допада ми начина, по който е изобразена Селена, позата, двата меча, защото наистина аз така си я представям, цветовете са наистина приятни за окото и е изчистено. Напълно достатъчна е за моето любителско око. 

2. "Четирите цвята на магията" / A Darker Shade of Magic


Изобщо не очаквах тази корица да ми се хареса толкова много. Когато я извадих от кутията бях "УАУ, ама ти си била много красива" и незабавно отидох на терасата да я снимам. (това е снимката). Не знам за какво толкова се хвана, но има нещо, което ми носи щастие, докато я гледам.


3. "Принцеса с часовников механизъм"

Всичките корици от "Адските устройства" са прекрасни, но точно тази веднага прави впечатление и е мисля главно за оранжевите тонове около книгата, тъй като при предишните две е заложено повече на тъмните цветове.

4. "Град от пепел"


Като далечен фен на ловците на сенки кориците по "Реликвите на смъртните" не биха могли да са ми по-малко интересни за следене. Но погледнете само, най-накрая имам нагледно как точно си представям Клеъри. Нито Лили Колинс, а още по-малко Кат не можаха да ми се доближат до това, което аз си представях. Сега, обаче, имаме победител. Нямам търпение да видя и останалите корици от поредицата. Защо не направят същото и с "Академия за вампири"?!?
5. "Crooked Kingdom"

Прекрасна, прекрасна, прекрасна!!! Нямам търпение да я прочета. Цветовата комбинация, гарванът, замъкът отдолу - всичко, перфектно. Да си изплакнеш очите с тази корица.


6. "Spelled"

Чудесният момент, когато преразказ на любимата ти класическа история има невероятно красива корица. Ще бъде подвързана в много скоро време, но до тогава ще ѝ се наслаждавам! 

7. "Похитителят на мълнии"

Отново любов от пръв поглед. Бях я виждала из Интернет, но на живо си е много по-добре. Радвам се, че изчаках преди да си закупя книгата, защото щях да съжалявам много, ако си я ях взела с предишната корица. То съдържанието е същото, но друго си е, когато корицата е красива и удоволствието започва от нея.

8. "Прелестен хаос"

Не очаквах нито поредицата, нито кориците да се окажат толкова хубави. От любопитство почнах първата и даже не знаех как изглеждат кориците. С всяка следваща изумлението ми нарастваше, а тази винаги ще ми носи едно топло чувство.

9. "Наследницата"

Още преди да се породи интерес в мен за "Изборът", аз вече обожавах тази корица. Вижте я!, толкова е красива, а си мислех, че "Единствената" никоя друга няма да я отмине. Радвам се, че сгреших. Това е може би и любимата ми рокля от всички, показани по кориците досега. Нямам търпение да се добера до нея, но за момента я чакам да я върнат в библиотеката. Надявам се да стане по-бързо! 


10. "Wither"

Като ги погледнете из Интернет по снимки, рядко можете да видите красотата на тези книги и особено на "Wither". Нямах особено очакване за корицата, но тя ме остави без думи и никога до преди това не бях подвързвала нещо толкова бързо. Ако мога ще я заключа в сейф или ще я сложа на витрина, но да не бъда пипани от ничии ръце, защото става опасно!

Като се замисля всички заслужават да ги сложа в сейф на температура, която ще ги запази такива, каквито са, за да мога да им се радвам дълга време. И под дълго време имам предвид наистина много дълго. 

Надявам се постът да ви е бил интересен! :)

You Might Also Like

0 comments