The Aesthetically Pleasing Book Tag

May 07, 2017


Много благодаря на Мели за тага!
От своя страна ще поканя: Мери, Мари и Илияна. :)

1. Най-добрата цветова комбинация на корица

Не мога да спра да ѝ се радвам на тази корица, а и на който да я покажа също много я харесва. Цветовата комбинация е избрана много добре. Цветовете не се бият помежду си.

2. Най-хубава типография/шрифт на корица

Обичам, когато буквите имат някакви неща в ъглите, дали завъртулка, или заострени, като на "Дворовете", а най-добре комбинация от двете. Като цяло шрифтът на "Двор от мъгла и ярост" е най-предпочитания от мен.
3. Най-хубавата семпла корица
Любимият ми преразказ на класическа история за момента. Когато книгата е хубава, корицата също трябва да се постарае. В случая просто един надпис и малко показване на елемент от света ми е напълно достатъчен.

4. Най-хубавите последни страници

Не знам как да разбирам въпроса, затова няма как да сложа и картинка.

5. Най-хубавата карта

От първия момент, в който я видях тази карта и останах без думи. Толкова е изпипана откъм детайли, трудът, който е бил хвърлен се вижда. Тя се превърна се в най-любимата ми, а с нея и светът на Гриша. Какво не бих дала да го посетя! 

6. Най-хубавите открити твърди корици


Повтарям се, но както казах те са ми прекалено любими, за да ги подмина просто ей така. Особено при твърдите корици простотата ми харесва повече, отколкото да не знам какво е изобразено.

7. Най-хубавата задна корица

Много мислих кои да снимам, но тези трите "The Chemical Garden Trilogy" привлякоха погледа ми. Сега наред е зелената и ми е много интересно защо е тази птица на корицата?! Дано разбера скоро и да е нещо свързано с книгата.

8. Най-добрите хедъри на глави

Загубих доста време, докато намеря подходящите за тук, но накрая се спрях на тези двете. Въпреки че вече някои отговориха с ангелът и аз ще ги повторя, защото единствено при тези двете има нещо илюстрирано при главите. Едната е "Spelled", а другата е някоя от "Адските устройства", но не помня коя точно. 

9. Най-добрите илюстрации

Книгата е "Езикът на тялото. Скритият смисъл на думите" на Алън Пийз и Алън Гарнър. 
Обичам илюстрации от този вид, защото любопитството ми нараства повече, затова което предстои в главата, а и са толкова забавни. Страницата е надраскана, защото явно книгата е била в ръцете на някое дете, което се е въобразило като художник и е взета от библиотеката. 

10. Най-хубавото гръбче

Пак се повтарям освен със себе си и с други хора, които са отговорили със "Стъкленият трон", но ще ме извинявате. Обичам да ми е цветно, а тези гръбчета са повече от прекрасни за очите. 

Е, това беше от мен за този таг. Надявам се да е било интересно! 
Поздрави! :)


You Might Also Like

2 comments

  1. Първо, искам да те поздравя за оригиналната идея за таг! Много ми беше интересно да прочета отговорите ти, особено след като забелязах, че повечето се припокриват с тези, които аз бих дал!
    Няма как да не отбележа отговора ти на втория въпрос- обожавам кориците на "Двор от рози и бодли" и на "Двор от мъгла и ярост". Направени са невероятно! Напълно съм съгласен с теб, нямам търпение да видя и корицата на третата книга, с български шрифт. :)
    За петия въпрос- може ли да ми кажеш, от коя книга е картата, защото не съм я срещал? Благодаря предварително!
    А като видях на 8-ми, че си посочила "Адски устройства", просто онемях. :D Аз също много обичам хедърите на главите! Докато четох поредицата страшно много се радвах, като имаше нова глава, именно заради ангела, който е изобразен в началото им. Не знам защо, някак си ми действаше мотивиращо да продължавам напред.
    И по 10-тия въпрос.. Още не съм започнал поредицата "Стъкленият трон", но кориците им са невероятни! Обожавам ги, откъдето и да ги погледнеш, стоят толкова красиво на рафтовете, че нямам търпение да си ги купя и да ги сложа и на моя рафт! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря за думите. Картата е от "Six of Crows" на Лий Бардуго, но е подобна и на поредицата Гриша, просто тук е малко оголемен обхватът й. "Стъкленият трон" е любимата ми поредица, обичам всичко в нея. Надявам се и на теб да ти хареса :)

      Delete