Reader Confessions Book Tag

May 20, 2017


Благодаря на Юли за тага! 

Отново последна, но да приемем, че просто съм такъв човек ...

1.Някога наранявал/ла ли си собствената си книга?


Какъв е този въпрос?! Не мисля, че към собственото ми дете ще бъда толкова внимателна, колкото към някоя книга. Винаги съм искала да запазя книгите си за дълго време, така че подвързването, внимателно разтваряне, докато ги чета и други ритуали са задължителни. Една книга беше захапана от кучето на приятелката ми и първото нещо, което тя е казала било "Юлето ще ни убие!", а тогава мисля, че говори много каква отговорност тежи на плещите ви, когато вземете назаем книга от мен.

2. Наранявал/ла ли си някога заета назаем книга?


Отговорът ми се повтаря с този отгоре. Към взетите книги изпълнявам същите неща както с моите собствени, защото знам, че ако бях аз щях да имам определени изисквания. Дръж се така с нещата на другите, както изискваш от другите да се държат с твоите. 


3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?



Зависи колко е дълга книгата, как се развива историята, колко свободно време имам и т.н. А най-мразя, когато някой ми виси на главата или чувам разговори на високо от другата стая.

4. Книги, които не си завършила?




Вече не си губя времето да завършвам книга, която ми изстисква силата отвътре. Това са някои от тях: "Летни дни и летни нощи" - първите две истории на Лий Бардуго и още една авторка ги завърших, но с всяка следваща клепачите ми се затваряха и не ми беше никак интересно какво ще се случи на следващата страница. В такива истории нещата се случват прекалено бързо без някакви сериозни причини и се губи сама идея. Разбира се, това е моето мнение.

"Вселената на раменете ми" - Либи ми изпокъса нервите още в първите 10 страници с нейното странно самочувствие, което не можех да приема, беше ми изкуствено. Държеше се доста странно, а от моя опит да говоря и да работя с американци тези, като нея са със съвсем друг ролеви модел, който е по-здравословен, ако мога така да го обясня. Както съм казвала преди ако беше само историята на Джак щях да изгълтам книгата за нула време, но за съжаление не е. 
"Веровещица" - имах дълго мнение за нея в един стар пост, затова няма да пиша прекалено дълго, а ще обобщя: Сафи е веровещица и е специалната снежинка в света ѝ, всеки я иска и гони, за да я хване. Изтъркана идея за магически способности. Никаква дълбочина на света и героите. Нахвърляни на сляпо някакви неща. 

5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?




"Парцалена принцеса" и "Веровещица". За едната вече казах, а за другата можете да прочетете ревюто ми. 

6. Класики, които не харесваш?




Започвала съм "Гордост и предразсъдъци", но заминах на бригада и нейното завършване отиде много напред във времето, но със сигурност ще я докарам докрай. С "Кръстникът" се случи нещо подобно и него ще завърша някой ден. Така че, както се казва такова животно при мен няма за този въпрос! 


7. Книги, които си купил/ла само заради интелектуалността им?



Признавам си това е най-глупавото нещо, което някой може да направи! Няма такава книга. Всяка, която съм купила е понеже аз съм я искала, а не за да изглеждам нещо, което не съм. 


8. Книги, които не си върнал/ла?


Винаги си връщам книгите, дори и понякога да закъснявам с нормалния срок. Защото ако някой на мен не ми върне дадена книга ще си взема един танк и ще го чакам пред тях! 

Това беше от мен за днес. Желая ви хубав ден! 
Поздрави! :)

You Might Also Like

0 comments