C2C: Have Yourself A Merry Bookish Christmas

December 04, 2016


Ето ме тук с поредния пост от тазгодишното подобие на Blogmas дето правя. Остават 21 дни до Коледа, а аз още нямам лампички... На всичко отгоре някой е взел копието на "Сняг вали" от библиотеката и сега трябва да чакам. За капак на 8и декември не знам с какво да съм облечена и накрая ще отида като на нормално събиране с приятели, защото все още го приемам като една напълно нормална вечер.
Нямам търпение за "Егмонт на ЖИВО" и за панаирът на книгата. Споделете в коментарите дали имате планове да посетите някое от събитията! :)
Въпреки че следващите седмици нямат да бъдат леки откъм тестове за освобождаване от изпити, нямаше как да не мина без един списък с книги, които се надявам да прочета тази Коледа или тази зима като цяло.
И сега нека да започваме ...

Източник
1."Сняг вали" на Джон Грийн, Лорън Миракъл, Морийн Джонсън.
Да, както разбрах те от гореспоменатото разочарование, че не я открих, смятам да прочета тази книга и да й дам шанс. Знам, че е много различна от жанра, който по принцип харесвам, но защо пък не?! Ще видим дали ще успея да се добера до нея до края на годината. Стискайте ми палци.

2."Целувка в Ню Йорк" на Катрин Райдър.
Ще излъжа ако кажа, че желанието ми за тази книга дойде от това, че има Ню Йорк в заглавието, а аз обожавам този град и сега вече като чета книги, чието действие се развива в него ми е много по-лесно да си се представя. Не знам наизуст целия град, но главните неща и разположения са запечатани в мен. Също така тази книга подобно на първата не е мой стил, но пък ми изглежда уютна и интересна. По това време искам нещо, което да ме стопли.

3."Коледна песен" на Чарлз Дикенс (+коледните му истории ако имам достатъчно време).
Няма как да пропусна една от зимните класики. И няма какво да добавям повече освен, че искам да я прочета колкото се може по-скоро!

4."Приключението на коледния пудинг" на Агата Кристи.
Тази исках да прочета още миналата година и не знам защо не го направих. Е, този път със сигурност ще бъде прочетена. Харесвам стилът на Агата Кристи и как колкото и да следя, и да внимавам, накрая оставам изненадана. Всяка нейна книга е едно ново приключение за мен и нямам търпение да се впусна в следващото!

5. "Дядо Прас" на Тери Пратчет.
Не мога да пропусна да не добавя поне една от книгите, в която има нещо зимно на Пратчет. Не съм от тези, които искат да четат "Истории от света на Диска" подред, така че си ги взимам в зависимост от това, за което искам да чета. Обожавам стилът и чувството за хумор на автора, героите му са едни от най-интересните и винаги има какво да вземеш като поука от книгите му. 

НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНИ (т.е. ако ми остане време, че трябва да ям :D) 

Източник
6. "Зимоковецът" на Тери Пратчет. 
Много бих искала да я прочета и тази книга, която ме хвана с резюмето от първия път.

7."Да пропуснеш Коледа" на Джон Гришам.
Намерих я съвсем случайно и до колкото паметта не ме лъже мисля, че има и филм със същото заглавие, така че може да направя компромис, но само ако е по книгата.

Мислех да добавя още, но ще ги оставя за следващата зима/Коледа, а сега давам началото с "Град от пепел". Изненада, но да харесах първата книга. Знам, че е неочаквано, дори и за мен, така че ще я завърша и след това продължавам с този списък . 


В коментарите може да споделите кои книги смятате да прочетете вие този сезон! :) 

You Might Also Like

2 comments

  1. "Сняг вали" и "Коледна песен" са едни от любимите ми коледни книги! Сигурна съм, че ще ти харесат много и определено ще те заредят с коледно настроение. :) Препоръчвам ти също така сборника 'My true love gave to me' или "Любовта ми подари", както ще е българското издание. Много е хубав и е страхотен за дните преди, а и след Коледа! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Бях го забравила! Благодаря, че ме подсети за сборника. Сега ми трябва единствено свободно време. :дд

      Delete