Here's to 2016

December 31, 2016


Здравейте!
Дойде и последният ден от 2016г., а аз още се чудя кога прелетяха последните 3 месеца. Е, поне вече знам какво искам и имам някаква цел. Вървя си по избрания от мен път и ще видим докъде ще стигна, но поне знам, че забавлението ще ме следва.
В този пост по най-подредения или по-скоро абсурден начин ще си излея кратко, точно и ясно, както само аз обичам, мислите за изминалата година.

Може би трябва да започна с ключовата дума за тази година - Промяна. Мотото, с което заживях пък е "Защо не?".
Сега, когато обърна страницата назад не мога да си се представя как бях в началото на 2016г. Със сигурност съм вече на финалната права да стана това, което наистина съм. Мога да кажа, че се чувствам много по-добре и по-щастлива! Пожелавам го на всички вас ако все още не сте го постигнали то да стане реалност! Няма нищо по-хубаво от това.

Както миналата година най-голямото събитие от тази също е бригадата ми в Америка.
Нюйоркската библиотека е нещо невероятно, особено ако си чел книга, чийто сюжет се развива в нея! Бруклинският мост е още едно от местата, които посетих за първи път. Чикаго също се нарежда в класацията, нищо че очаквах повече от него. Ню Йорк си остава любимият ми град, в който се чувствам у дома си, когато съм на хиляди км от истинския! Има нещо в него, което те кара да се съживиш, да живееш. За някои - бетонна джунгла, на мен ми носи уют, че дори ми е спокойно. (Може да съм луда!)
И сега повратната точка, която оказа огромно влияние на мен самата е това, че отидох чисто сама в Америка без най-добрата ми приятелка, при напълно непознати хора. Ще кажете, че е страшно, ами не е! В такива моменти избирате или да останете незабелязани, да избутате ден за ден лятото, или да се запознаете с нови хора, да се забавлявате и така да излезете от черупката си. Да се развиете. Нищо интересно не се случва в комфортната зона!

Вече споделих топ 10 на книгите ми през годината (Вижте Тук). Филм, който да ме е впечатлил до толкова, че да стане любим или нещо от този род... Може би "Фантастични животни и къде да ги намерим" и "Книга за джунглата" са на първо място ако държа да има отговор!
Музиката беше доста на ниво тази година, а песните, които се нареждат в моята класация са:
Treat you better - Shawn Mendes
That's my girl - Fifth Harmony
Heathens - Twenty One Pilots
Let me love you - DJ Snaje, Justin Bieber
This is what you came for - Calvin Harris, Rihanna
New Romantics - Taylor Swift 
Cold Water - Justin Bieber, Major Lazer
Pillowtalk - Zayn 
Work - Rihanna, Drake 
Faded - Alan Walker 

2016 година беше едно лудо увеселително влакче с много 360-градусови обръщания, изкачвания и спускания. Благодарна съм за всичко, което ми се случи, ако ми предложат да изживея годината отново бих го направила по същия начин, че дори и по-добре. Винаги може по-добре. Изпращам годината с много щастие, без никакви разочарования и съжаления, че не съм направила нещо ("ами ако"). Благодарна съм на приятелите ми, които за пореден път доказаха, че приятелството може да преодолее всичко, на семейството ми, че е до мен винаги и на всички, които четат този блог!!!
2016г. беше едно събуждане за мен, от което имах нужда. Научих се да не обръщам внимание на мнението на другите, да пробвам нови неща, въпреки страха ... Да живея истински! :)

Надявам се вие също да сте имали една незабравима година, но дори и да не е била толкова хубава ви поздравявам, че сте стигнали до тук! Пожелавам ви много щастие, любов, здраве и успехи през новата година!!!

Приятно посрещане на 2017г. ! :)

You Might Also Like

0 comments