Festive Christmas Book Tag

December 22, 2016



Благодаря на Кая, че ме е тагнала! 
От своя страна ще тагна Нора, Мари и Queen Sunny :) 

1. Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря.
Като се има предвид, че не обичам да деля храна, то най-лесния отговор е никое. Но все пак ще кажа семейството на Стела от "Сърца за разбиване". Ще има невероятно вкусна вечеря!!
Като се замислих повече цялата кралска идилия от Изборът също би ми допаднала. И не заради Максън, приятели ... Е, добре де малко и заради него, но той си има избраница вече, а отново заради храната.

2. Книжен артикул, който би искала да получиш като подарък за Коледа? 
Дрешки за книги никога няма да върна, защото има толкова много корици, които искам да запазя, така че ще ми вършат много работа.

3. Герой, който би бил прекрасен коледен елф?
След като Дориан вече е взет като отговор ми остават другите две възможности Уил Херондейл или Едион от "Стъкленият трон". Избирам ги, защото от страни ще е страхотно забавление да ги гледаш как се запознават с нещата.

4. Свържи книга с перфектната коледна песен.
Е, ударихме на камък тук. От мен да мине ще свържа песен с книга, която ми е в списъка за четене, но още не съм стигнала до нея. Надявам се, че се връзват.


Книгата е "Целувка в Ню Йорк".


5. Книга или герой, от който или която си разочарован и изпращаш директно в списъка на непослушните? 
"Чиракът на прогонващия духове" от резюмето имах високи очаквания, а то какво стана?! 
"Рубиненочервено" също може да се нареди, но при нея положението е на кантар. 

6. Книга или герой, която или който смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка на добрите? 
"Последните оцелели" е много далеч от това, което всъщност заслужава!! Интересна поредица, която ти дава храна за размисъл в същото време. 

7. Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си?
"Любовта ми подари" - колкото и да избягвам най-очакваните отговори пак трябва да се опра до тях. Не съм я чела, но искам! Пък имам чувството, че със сигурност зарежда с коледно чувство.

8. Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също? 
Ако не си отговоря с "Академия за вампири" и "Стъкленият трон" няма да съм аз. Особено първата ще е страхотен подарък ако е цялата поредица, защото е изчерпана навсякъде!!! В такива моменти се радвам, че съществуват библиотеки! 

Е, това бяха моите отговори, надявам се да е било интересно! :)

П.С. Моля ви се кажете ми, че не съм единствената, която се вълнува за храната през следващите дни! 

You Might Also Like

1 comments

  1. Благодаря за тагването! Надявам се да имам време да го направя. Не си единствената развълнува за храната...😀

    ReplyDelete