C2C: Holly Jolly, people!

December 11, 2016



Здравейте!
Реших този път да говоря за дните от изминалата седмица като нормален Блогмас пост, така че се надявам да се получи нещо хубаво и да ви е интересно. И така нека да започваме ...


Като за начало най-накрая получих одобрение от работодателите ми от това лято, че мога да се върна и следващото, което даде изгубения смисъл на съществуването ми. Наистина имаше дни, в които се чудех какво точно правя с живота ми и каква ми е целта, която ако не се досещате не се вижда никъде. Прекалено е срамежлива. И да, това беше супер радостната новина за мен, при получаването, на която изтръпнах, защото почти бях изгубила надежда. Е, сега с пълни сили се пускам напред и новата ми главна цел е да се освободя от всички възможни изпити както досега. 

Вторник, 06.12.2016г.
Тази седмица имах и честта да се срещна и видя с Павлина (My World Covered In Books). Изкарахме си близо четири часа на едно място като си пълнихме главите една на друга с нашите драматично-забавни преживявания. (Ако случайно четеш да знаеш, че следващия път задължително ще ядем някъде! Не приемам "Не" за отговор! :д)


Четвъртък, 08.12.2016г. 
Следващото нещо е студентският празник, който за пръв път го прекарах с толкова малко ядене и аз не знам защо реших да пробвам "нещо ново". Ами получи се горе-долу. Но и аз имах малко вина, защото очакванията ми бяха вдигнати прекалено много, а то накрая се оказа много обикновено. Кой да знае, че ще е същото като да си излезете с приятелите една вечер?! 

Петък, 09.12.2016г.
Другото положително нещо от тази седмица бяха онлайн чатовете на живо с авторите на събитието ЕГМОНТ на живо. Тук вече нямах очаквания, защото напълно не знаех какво има да се очаква и може би за това останах толкова приятно изненадана. Благодаря на Памела за компанията и че изтърпя моите хапливи реплики по адрес на "приятелката" ми Фейра. 
Колкото до събитието и чатовете всичко беше много добре организирано и дори паузите между отделните чатове не бяха никак скучни. Като към това се добавят и вкусотиите на Troublebakers беше наистина много хубаво. Радвам се, че бяха включили шоколадовия сладкиш от "Стъкленият трон", който може би ми стана любимец. А и честно ако трябва да свържа поредицата с храна, то тя със сигурност ще е шоколад. 
Между другото чата с Кийра Кас (която беше изключително миличка и забавна) ме накара да искам да прочета "Изборът" още повече. А за Сара Дж. Маас не искам и да говоря. Тя беше просто невероятна, заедно с кучето ѝ, което не пропускаше да привлича внимание към себе си. Нещото, което ми направи впечатление, защото както винаги слушам и наблюдавам много внимателно какво се случва около мен е, че е и Кийра, и Сара са получили вдъхновение за историите си от "Пепеляшка" (която ми е най-антипатичната принцеса, заедно със Снежанка). Първоначално странно, особено когато втората каза, че докато е слушала музиката към филма и когато е започнала една по-напрегната мелодия си е представила как Пепеляшка държи нож в ръката си докато слиза по стълбите, а с това е възникнал образа на Селена в главата ѝ. Наистина ми беше изключително приятно да слушам авторите да обясняват как са им дошли идеите за книгите, дори и за "Кажи ми три неща" на Джули Бъксбаум, която някой ден ще я прочета също. Също и съветите, които дадоха за тези, които искат да се занимават с писане. 
Но най-забавното от цялата вечер беше Cosplay конкурса, от който останах наистина с отворена уста как някои хора се бяха постарали за него от грима до облеклата си. 
Това бяха едни 3 хубаво прекарани часа!!

Като за край на вечерта с Памела си взехме McDonalds, който аз не бях яла от много отдавна и да знам, че е не здравословно и бла, бла, но един път на два-три месеца може да си го позволи човек!!

И идва ред на съботата, в която отново с Памела посетихме "Джъмбо" и бяхме като мухи без глави в пълния смисъл на думата и се връщахме по няколко пъти на едно и също място. Очевидно съботите особено около празник като Коледа не са много препоръчителни ако нямаш ориентация, защото хората бяха много и ставаха все повече, а и всички бяха с колички и онова подобие на кошница, така че курса трябваше да се променя няколко пъти докато стигнем до касите. Е, поне си взех лампички най-накрая, които са толкова яки и МНОГО ми харесват, че чак почнах да скачам като ги светнах и ми дойде настроението. 
За завършване на този ден си направихме кексчета, които се получиха изключително перфектни (по мои наблюдения), но утре ще има пост специално за тях, така че за днес и тази седмица толкова от мен.

Сега ви пожелавам хубава вечер и успешна нова седмица, а аз започвам с гледането на сериите от тази седмица на сериалите, които следя (Teen Wolf, The Royals, The Vampire Diaries). :)

П.С. Остават 14 дни до Коледа и 20 дни до Нова година! 


You Might Also Like

2 comments

  1. Не бих си и помислила да кажа НЕ на храната, обещала си. ;д Ядосана съм ви, че не сте ми запазили кексчета, направо спирам да ви говоря и на двете!
    П.С. На мен Снежанка ми е най-антипатична. ;д

    ReplyDelete
    Replies
    1. Следващият път ще ти пратим по пощата! :дд

      Delete