C2C: "Алергия към магия", докато слушам Джъстин Бийбър

December 18, 2016


Здравейте! 

Нека да оставим заглавието, защото нямам конкретен отговор за него. Това беше най-произволното, което се доближи до моя мозък и реших да е то. По-късно мога и да съжалявам, но не мисля, по-скоро ще се смея на "великолепната ми идея".
Остава точно една седмица до Коледа, а все още не съм се побъркала с тематични песни и филми. Има нещо грешно, мисля. 
През тази изминала седмица не се случи нищо невероятно и интересно, за което да говоря. Типичен студентски живот. Хубавото е, че вече се освободих от 2/5 предмета, а през новата седмица очаквам поне това да се случи с още 2, тъй като с последния не знам точно каква му е идеята на професора, който ни преподава по него.
Вчера (събота) си изкарах хубави часове из етажите на НДК в мислене и търсене на издателствата, които ми трябват. Е, купих си това което исках и естествено имаше спонтанни покупки. Най-накрая се добрах до втората книга за Маги (Чукът на Тор) и нямам търпение да я започна. Бях казала, че ще дам шанс на "Никога достатъчни" на Симона Стоева(ArtPlus), а пък на щанда имаха и промоция, така че от това дойде едната ми спонтанна покупка(Ако обувката е по мярка - Меган Мълри). Не съжалявам за което, защото кутията, в която ги опаковаха ми харесва много, а жените на щанда много мили. Винаги се хващам за такива малки неща, но такава съм си. 


Другата причина за второто вдъхновение за покупка, което си беше по никое време е, че исках нещо ново, различно и забавно, с което да разнообразявам между другите книги. Най-подходящия избор ми се стори "Алергия към магия" на Тери Пратчет, Нийл Геймън, Робърт Ранкин и др. - с една дума антология (Издателство Прозорец). Друга причина, поради която си купих неплануваните 2 книги бяха и промоциите, защото винаги пропадам в този капан, а се старая да го избягвам. Никога не се получава. И така сега си имам 4 нови книги, с които да си прекарвам времето през следващите седмици. 

Нямаше по подходящ начин от това да отпразнувам покупките си с песни. И то не какви да е, а коледни. Винаги, когато искам да слушам музика по това време на годината само два албума ми се въртят в главата и те са: Under the Mistletoe - Justin Bieber и Christmas - Michael Buble. Почти не признавам други песни, защото всичките, които ми харесват се намират в горните две творения. Все пак любимите ми от тях са:
Santa Claus Is Coming To Town - Justin Bieber
Drummer Boy - Justin Bieber, Busta Rhymes
All I Want For Christmas Is You (Версията с Джъстин Бийбър ми харесва повече, по-жива е някак)
Have Yourself A Merry Little Christmas - Michael Buble
Winter Wonderland- Michael Buble (въпреки че кавъра на Селена Гомез също е много хубав!)
Holly Jolly Christmas - Michael Buble 
и за къде сме без класиките - It's beginning to look a lot like Christmas - Michael Buble и White Christmas! 

Последната не знам защо ми напомня за "Сам вкъщи", на който няма да му се размине гледането и тази година. Но от всички части признавам само първите две. Маколи Кълкин си е класиката и така ще бъде сигурно до края на живота ми. Но засега съм напълно съгласна с това. Други филми, които са ми много любими са останалите класики (да, да, не си мърдам от комфортната зона) - "Елф", "Как Гринч открадна Коледата" или просто (Гринч), а градът от филма ми изглежда толкова малък и уютен, и "Коледата на Денис Белята". Не е нужно да казвам, че те също ще бъдат изгледани с голямо удоволствие само да намеря желание! 


И добре де, може би ще изляза от комфортната ми зона с някой и друг филм като "Коледата невъзможна", "The search for Santa Paws" (вече изгледан. Много миличък и ако обичате кученца със сигурност ще ви хареса), "The Santa Paws 2: Santa Pups" (още кученца!) и един вече започнат, но недовършен - "National Lampoons Christmas Vacation". 

Не знам как в един пост набутах толкова много теми, но всички те си вървят заедно. Относно филмите приемам препоръки, така че се чувствайте свободни да оставите коментар! 

You Might Also Like

0 comments